X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

راهنمای خرید انواع شیرسردکن با شرایط اقساطی

09128594636 کارشناس فروش
خرید شیرسردکن به صورت اقساطی

در این مقاله قصد داریم شما را با مزایا و ویژگی های استفاده از دستگاه شیرسردکن و همچنین شرایط اقساطی برای خرید این محصول و نکات مهم قبل از خرید آن آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

پرنس سرما
پرنس سرما

شیر سرد کن از جمله پر فروش ترین و ضروری ترین تجهیزات لبنیاتی که در صنعت لبنیات دارای کاربرد فراوانی بوده و به منظور جلوگیری از فاسد شدن شیر خام تازه دوشیده شده و همچنین حفظ و نگهداری کیفیت آن و بالا بردن دوام آن در دامداری ها و گاوداری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یخچال شیر سرد کن

دستگاه شیر سردکن صنعتی که به آن مخزن نگهداری شیر نیز گفته می شود، دارای یک همزن بوده که با چرخش دائمی شیر موجب خنک نگهداشتن شیر و جلوگیری از فاسد شدن آن خواهد شد زیرا همانطور که می دانید شیر خام تازه دوشیده شده از دام های مختلف که دارای دمای 35 درجه سانتی گراد است، بسیار فساد پذیر بوده و محیطی برای رشد انواع باکتری ها و میکروب ها می باشد. مدت زمان نگهداری این شیر خام 48 ساعت بوده و باید در کوتاه ترین زمان ممکن دمای آن به وسیله شیر سرد کن دامداری یا شیرسردکن گاوداری، شیرسرد کن دامپروری دمای آن پایین بیاید تا برای استفاده روزانه و همچنین برای تولید سایر محصولات لبنی از جمله ماست، پنیر و ... با بهترین کیفیت و بدون هیچ تغییری در طعم و کیفیت آن آماده شود. دستگاه شیر در ظرفیت های مختلفی (از 50 لیتری تا 2000 لیتری) به دو صورت تک مخزن و دو مخزن توسط صنایع برودتی پرنس سرما طراحی و تولید می شود که مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود مخزن مورد نظر را خریداری کنند. تمامی یخچال های شیر تولید شده توسط مجموعه پرنس سرما بر اساس اصول و استاندارد های بهداشتی ساخته شده اند.

مشخصات و ویژگی های یخچال شیرسردکن

از جمله ویژگی های شیر سرد کن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارای بدنه ای از جنس  استیل استنلس مخصوص تولید شیر
  2. برق مصرفی تک فاز و سه فاز
  3. دارای ترموستات دیجیتالی
  4. دارای جوشکاری آرگون
  5. صفحه نمایش دیجیتای برای نمایش دما
  6. دارای چرخ جهت سهولت جابه جایی
  7. درب مخزن برای بازدید شیر
  8. قابلیت شستشو درمخزن
  9. شیر تخلیه مخصوص با جنس استیل برای خروج شیر

انواع شیرسردکن

  • شیر سرد کن دامداری 

قیمت دستگاه شیر سرد کن

شیر سردکن دامداری که به آن شیر سرد کن گاوداری نیز گفته می شود همانطور که از نامش مشخص است در دامداری ها و گاوداری های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد از این رو در گنجایش و ظرفیت های بالایی طراحی و تولید می شود. در این دستگاه ها، موتور هایی با قدرت بالا تعبیه شده نه بتواند حجم بالایی از شیر را خنک کند. برق مصرفی شیرسردکن دامداری از نوع سه فاز بوده و به عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان مجهز می باشد تا بتواند از اتلاف و هدر رفت انرژی داخل دستگاه جلوگیری کند. بدنه داخلی و خارجی این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و هیچ تغییری در طعم و کیفیت شیر ایجاد نخواهد شد.

مشخصات فنی شیر سرد کن دامداری
جنس بدنه          استیل               
نوع استیل  استیل 304
نوع عایق  تزریق فوم
برق تک فاز برای 500 لیتر و لیتراژ بالا تر سه فاز 
همزن  دارد
نوع همزن گیر بکسی
نوع ترموستات   دیجیتال
  • شیر سرد کن لبنیاتی

قیمت یخچال شیر سرد کن

از مخزن شیر لبنیاتی که به آن شیر سرد کن فروشگاهی نیز گفته می شود معمولا در فروشگاه های لبنیاتی و ماست بندی ها استفاد می شود. این دستگاه ها به صورت ایستاده ساخته می شوند و دارای بدنه ای از جنس استیل استنلس می باشند که ضد زنگ و ضد پوسیدگی هستند. در داخل مخزن این دستگاه ها یک همزن تعبیه شده تا دائما شیرها را در حال چرخش نگه دارد.

انواع شیر سرد کن کوچک:

مشخصات فنی شیر سردکن لبنیاتی 
جنس بدنه            تمام استیل 304
عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان
همزن گیربکسی دارد
قدرت کمپرسور کم مصرف و در لیتراژ بالا 1 اسب
ظرفیت 200 تا 500 لیتر 
  • شیر سرد کن دوقلو 

خرید شیر سرد کن

شیر سرد کن دو مخزن یا شیر سرد کن دو قلو همانطور که از نامش مشخص است از دو مخزن و دو موتور جداگانه تشکیل شده است که می توانید در یک مخزن شیر و در مخزن دیگر دوغ نگهداری کنید و معمولا در لبنیاتی ها و فروشگاه ها از آن استفاده می شود.

مشخصات فنی شیر سرد کن دوقلو

جنس بدنه تمام استیل 304
کمپرسور کلترون ساخت کشور تایلند
قدرت کمپرسور 1 اسب بخار
جنس بدنه داخلی و بیرونی  استیل نگیر
عایق بندی تزریق فوم از نوع پلی یورتان
جنس پرچ ها فولادی

قیمت دستگاه شیر سرد کن

قیمت مخزن شیر لبنیاتی

صنایع برودتی پرنس سرما با بیش از سال ها سابقه در زمینه تولید انواع محصولات صنعتی اعم از یخچال صنعتی و فریزر صنعتی، سعی کرده در طراحی انواع شیر سرد کن های خود از بهترین و با کیفیت تری متریال استفاده کند و محصولا خود را بر اساس اصول و نکات بهداشتی و همچنین با قیمت مناسب تولید نماید. موارد مختلفی از قبیل:

  • جنس بدنه
  • تعداد مخزن ها
  • گنجایش
  • نوع موتور قطعات به کار رفته و ...

تعیین کننده قیمت شیر سرد کن صنعتی هستند. برای خرید این محصول می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از شرایط اقساطی آن مطلع شوید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید