X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

لیست قیمت و فروش یخچال صندوقی دست دوم

09128594636 کارشناس فروش
قیمت فریزر صندوقی دست دوم

همانطور که می دانید یکی از پرکاربرد ترین نوع فریزر صنعتی، فریزر صندوقی بدون برفک می باشد که جزو تجهیزات بسیار ضروری و مهم در سوپرمارکت ها، مغازه های کوچک و بزرگ، هایپرمارکت ها و... محسوب شده و در انواع هایپری، خانگی و طرح قدیم طراحی و تولید می شود.شما عزیزان می توان یخچال صندوقی مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از صنایع برودتی پرنس سرما خریدارید کنید.در صورتی که قصد خرید فریزر نو را ندارید، می توانید برای استعلام موجودی فریزر صندوقی دست‌ دوم اقدام کنید.

پرنس سرما
پرنس سرما

کاربرد و وظیفه اصلی تمامی مدل های یخچال فریزر صندوقی تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما، نگهداری و منجمد کردن انواع مواد غذایی از قبیل انواع بستنی، محصولات لبنی و انواع محصولات پروتئینی (گوشت، مرغ، ماهی، غذاهای پخته و نیمه پخته)، سبزی و ... و همچنین جلوگیری از فاسد شدن آن ها می باشد.در طراحی و ساخت این فریزر های خوابیده از بهترین برند موتور های موجود در بازار استفاده شده که از مصرف انرژی پایینی برخوردارند و قادرند سرمای لازم و کافی را برای منجمد کردن محصولات فراهم کنند.

فریزر صندوقی

قیمت یخچال فریزر صندوقی

صنایع برودتی پرنس سرما، فریزر صندوقی صنعتی را در ابعاد و انواع مختلف فریزر صندوقی فروشگاهی، فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی طرح قدیم طراحی و تولید می کند و شما با توجه به نیاز خود می توانید بهترین مدل آن را خریداری کنید.یخچال بستنی صندوقی در مقایسه با فریزر ایستاده فضای بیشتری اشغال می کند اما در عین حال قابلیت نگهداری حجم بالایی از محصولا غذایی مختلف را دارد.پس قبل از خرید فریزر صندوقی حتما به فضایی که در دسترس دارید توجه کنید و مطابق با آن یکی از ابعاد و مدل های فریزر بدون برفک صندوقی را انتخاب کنید.

قیمت یخچال صندوقی

در داخل یخچال فریزر بستنی، سبد هایی تعبیه شده که تعداد آن ها با توجه به ابعاد فریزر متغیر بوده و از طریق آن های می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت منظم، مرتب و جداگانه چیدمان کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

یخچال فریزر صندوقی

اکثر این یخچال فریزر خوابیده ها دارای بدنه ای از جنس گالوانیزه هستند که علاوه بر مقاومت و استحکام بالا، قابلیت درج و نصب انواع استیکر و برچسب های سفارشی و دلخواه مشتری را دارا هستند.نوع ترموستات به کار رفته در آن ها نیز از نوع مکانیکی بوده که از طریق آن می توان دمای فریزر را تنظیم و کنترل کرد.برای جا به جایی و حمل و نقل یخچال فریزر های صندوقی نیز در قسمت پایینی آن ها چرخ هایی تعبیه شده است.

انواع فریزر صندوقی دست دوم

  • فریزر صندوقی مغازه

قیمت فریزر صندوقی مغازه

یکی از پر فروش ترین نوع فریزر های صندوقی، یخچال بستنی درب شیشه ای می باشد که به آن فریزر صندوقی درب شیشه ای نیز گفته می شود و در گنجایش های 300 لیتر تا 650 لیتری طراحی و تولید می شوند.درب های این یخچال بخواب از نوع شیشه ای بوده که شیشه به کار رفته از نوع سکوریت نشکن و دو جداره می باشد و این ویژگی از خارج شدن و سرما و انرژی داخل فریزر جلوگیری می کند.یکی دیگر از ویژگی های این فریزر صندوقی درب کشویی، عایق تزریق قوم است که مانع اتلاف انرژی خواهد شد.برق مصرفی این فریزر 220 ولت می باشد که بسیار کم مصرف و مقرون به صرفه است.امکان نصب استیکرهای مختلف (میهن، دومینو، پاک، کاله، دایتی و...) بر روی این فریزر ها فراهم شده به همین دلیل برخی افراد آن را تحت عنوان یخچال بستنی میهن نیز می شناسند.

انواع فریزر صندوقی بستنی

قیمت فریزر صندوقی کوچکح خانگی

یخچال صندوقی خانگی همانطور که از نامش مشخص است برای مصارف خانگی، اداری، دفاتر کاری و مغازه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا در دو مدل  تک درب و دو درب با رنگ بندی های مختلف (سفید، آبی و زرشکی) طراحی و تولید می شود.سبد هایی در داخل بدنه این فریزر صندوقی کوچک به کار رفته است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی محصولات مختلف مورد نظر خود را  به صورت منظم و مرتب داخل سبد بچینید. 

انواع یخچال زمینی خانگی

قیمت فریزر صندوقی استیل

این نوع از فریزر صنعتی همانطور که از نامش مشخص است دارای بدنه از نوع تمام استیل بوده و جزو قدیمی ترین نوع فریزر خوابیده محسوب می شود که معمولا در انواع دو درب، چهار درب و شش درب طراحی و تولید شده و گزینه مناسبی برای سوپرمارکت ها، آشپزخانه ها، رستوران و هتل ها، مرغ فروشی ها محسوب می شود.این یخچال بستنی قدیمی به گونه ای طراحی شده که با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است و در طراحی آن از بهترین و باکیفیت قطعات و مواد اولیه استفاده شده است.این محصول در دو نوع خشک کن و معمولی به فروش می رسد.

انواع فریزر صندوقی طرح قدیم

قیمت فریزر صندوقی دست دوم

خرید فریزر صندوقی

با توجه به مواردی از جمله ابعاد، ظرفیت، نوع موتور، تعداد درب، جنس بدنه و... قیمت یخچال صندوقی دست دوم متغیر است البته ابدی گفت به دلیل دست دوم بودن این محصول قیمت آن نسبت به محصول نو کم تر و مناسب تر است.افرادی که توان خرید فریزر صندوقی نو را ندارند می توانند به راحتی این محصول را به صورت دست دوم خریداری کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید