X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

معرفی بهترین برند های موتور (کمپرسور) یخچال نیسان

09128594636 کارشناس فروش
موتور یخچال نیسان

در این مقاله قصد داریم به بررسی موتور یخچال نیسان در واقع همان کمپرسور یخچال وانت نیسان بپردازیم اما در ابتدا باید توضیحی در مورد سردخانه نیسان ارائه دهیم.این محصول به صورت اتاقک های یخچالی ساخته شده و بر روی شاسی خودرو های مختلف از جمله نیسان، پراید، کامیون، وانت و ... نصب خواهد شد.

پرنس سرما
پرنس سرما

یخچال پشت نیسان که در دسته انواع یخچال صنعتی و محصولات برودتی قرار می گیرد به منظور پخش و حمل و نقل مواد غذایی و دارویی در داخل یا بیرون از شهر به کار می رود و به طور کلی نوعی سردخانه متحرک است و از نظر دما به دو دسته کلی بالای صفرو زیر صفر تقسیم می شود.

قیمت یخچال ماشین نیسان

این نوع از سردخانه ماشین دارای بدنه ای از نوع ساندویچ پانل بوده که  قابلیت باز و بسته شدن از یکدیگر را دارا هستند.یخچال وانت نیسان نقش مهمی در  نگهداری و جلوگیری از فاسد شدن محصولاتی اعم از لبنیاتی، بستنی، پروتئینی و... داشته و برای ایجاد سرمایش کافی و مناسب به کمپرسور های بسیار با کیفیت و پر قدرتی مجهز شده است.

بهترین موتور یخچال نیسان کدام است؟

قیمت یخچال زیر صفر نیسان

در ساخت اتاق یخچالی وانت نیسان سعی شده از بهترین برند های موتور موجود در بازار استفاده شود که علاوه بر کیفیت و قدرت بالا از کمترین میزان مصرف انرژی برخوردارند.از جمله این برند ها می توان به امبراکو، پاناسونیک و صابکول اشاره کرد که از قدرت های مختلف 1/8 - 1/6 - 1/5 - 1/4 - 14 + - 1/3 - 1/2 - 3/4 - 1/4و1 - 2 - 1اسب - 2 اسب برخوردارند و با توجه به درخواست شما نصب خواهند شد.

ابعاد کانتینر یخچال نیسان چقدر است؟

قیمت یخچال برای نیسان

طول: 258 سانتی‌متر

عرض: 188 سانتی‌متر

ارتفاع: 210 سانتی‌متر

مشخصات فنی اتاق یخچال نیسان وانت

خرید یخچال نیسان

  1. جنس ورق داخلی و خارجی سردخانه دو رو رنگ آلوزینگ شده 0/7
  2. جنس کف سردخانه ریل آلومینیوم با آلیاژ 60-63
  3. اتاق از نوع تزریق مواد پلی یورتان به صورت پانل در کلاف چوب روسی با دانیسیته 45 – 50
  4. چهار چوب در و درب استیل
  5. ورق داخلی اتاق کرکره شده جهت انتقال هوا
  6. کلاف دور اتاق با نبشی آلومینیوم پیش رنگ شده کوره ای 6*16 و اتصال آنها به ساندویچ پانلها و کف با پرچ درجه یک فولادی و چسب مخصوص
  7. سیستم روشنایی اتاق: چهار عدد چرغ در چهار طرف بیرونی بالای اتاق، چهار عدد چراغ اختصاصی در داخل، دو عدد سه گوش شبرنگ روی سپر، دوعدد چراغ گوشواره ای L ترک نصب هشت عدد چراغ ترانزیتی در دو طرف بیرونی اتاق
  8. یراق آلات تمام استیل، قفلها کتابی سوئیچ دار استیل
  9. آببندی دو مرحله ای جهت زیر کار که در معرض سایش نباشد، و دومی رو کار که قابل روئیت است، هر دو در سه مرحله اول: کلینر دوم: پرایمر سوم: چسب پلی یورتان گرید اتوماتیو انجام می شود.
  10. شاسی تمام ناودانی و قوطی فابریک

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • مهرداد
    سلام برای کانتینر وانت اریسان نیاز به نصب و راه اندازی ترموکینگ بالای صفر دارم در مجموعه شما انجام میشه با تشکر
    • مدیر سایت

      با سلام و درود. جهت دریافت مشاوره رایگان و کسبت تمامی اطلاعات در این خصوص با شماره تلفن 09228783995 (آقای آبداری) تماس بگیرید.

تماس بگیرید