X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

راهنمای خرید مستقیم انواع یخچال وانت نیسان

09128594636 کارشناس فروش
انواع یخچال نیسان

یخچال های حمل و نقل یا متحرک که دارای اندازه، ابعاد و کاربردهای مختلفی هستند همانطور که از نامشان مشخص است به جهت پخش و جابه‌جایی محصولاتی که حساسیت بیشتری نسبت به دما دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.برای حمل و نقل بین شهری از یخچال های کامیونی و برای حمل و نقل درون شهری از یخچال های کوچک تر که تحت عنوان یخچال نیسان یا سردخانه نیسان شناخته می شود، استفاده می شود.با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به صورت کامل با یخچال وانت نیسان و نکات مهم قبل از خرید یخچال نیسانی آشنا شوید.

پرنس سرما
پرنس سرما

کانتینر یخچالدار نیسان که در دسته سردخانه ماشین قرار می گیرد، نقش مهمی در بازار ترابری ایران داشته و از ظرفیت حمل بار 2100 کیلوگرم برخوردار بوده و با توجه به سفارش مشتری در مدل های  تک درب و دو درب توسط صنایع برودتی پرنس سرما طراحی و تولید می شود.یخچال پشت نیسان به گونه ای طراحی شده که برای انواع محصولات و مواد قابل استفاده است و از جمله ویژگی های مهم آن می توان به عایق فوم تزریقی پلی یورتان و یراق کاملاً استیل اشاره کرد.

انواع اتاق یخچالی نیسان

یخچال زیر صفر نیسان

قیمت یخچال زیر صفر نیسان

این محصول به گونه ای طراحی شده که تحت عنوان سردخانه خرما و سردخانه میوه، سردخانه گوشت نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل از یخچال نیسان زیر صفر برای نگهداری  انواع مواد غذايی تازه مثل گوشت تازه، ماهی و میگو، میوه و تره بار و خشکبار و همچنین خنک نگداشتن و انبار کردن برخی از مواد غذایی از قبیل سبزی منجمد، سوسیس و کالباس مورد استفاده قرار می گیرد.رنج دمایی این سردخانه بین منفی 18 درجه و منفی 24 درجه سانتی گراد است.

این سردخانه به صورت برقی بوده و و موتور نصب شده بر روی آن از مصرف برق 220 ولت برخوردار است.

یخچال بالای صفر نیسان

قیمت یخچال برای نیسان

از یخچال نیسان بالای صفر برای نگهداری محصولات لبنی استفاده شده و رنج دمایی آن از 0 تا 5 درجه سانتی گراد است.

کاربرد یخچال ماشین نیسان

قیمت یخچال نیسان کار کرده

مواردی مانند ممنوع بودن ورود کامیونت های باری به سیستم حمل و نقل شهری، وجود برخی مشکلات جهت حمل و نقل محصولات در سطح شهری توسط کامیونت ها، کم بودن میزان مصرف محصولات غذایی و دارویی در شهرهای کوچک، سبب شده از اتاق یخچال نیسان نیز در کنار کامیون ها و کامیونت های یخچالی استفاده شود.

همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم از یخچال نیسانی برای حمل و نقل محصولات غذایی و دارویی که حساسیت بیشتری نسبت به تغییرات دمایی دارند از قبیل لبنیات، گوشت و مواد پروتئینی، بستنی، برخی از محصولات گیاهی خاص و … استفاده می شود و از خیلی زود فاسد شدن آن ها جلوگیری می کند.از این محصول  در کارگاه ها و کارخانه های تولیدی کوچکتر نیز استفاده می شود زیرا از نظر اقتصادی به صرفه ترند و از هزینه های زیاد جلوگیری می کنند.

قیمت یخچال نیسان

خرید یخچال نیسان

موارد و عوامل مختلفی از قبیل  جنس بدنه، نوع یراق آلات، نوع کمپرسور (موتور) و... تعیین کننده قیمت یخچال وانت نیسان هستند و به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد نمی توان قیمت دقیقی ذکر کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناس فروش مجموعه پرنس سرما تماس بگیرید و نسبت به خرید یخچال نیسان اقدام کنید.

از جمله بهترین یخچال های نیسانی می توان به یخچال نیسان مهران سرد و یخچال نیسان ماموت اشاره کرد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید