X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

راهنمای خرید انواع یخچال فریزر صندوقی از دیجی کالا (ارزان ترین قیمت)

09128594636 کارشناس فروش
خرید فریزر صندوقی از دیجی کالا

همانطور که می دانید وجود یخچال فریزر صندوقی در مغازه‌هایی مانند سوپر مارکت و هایپر مارکت‌ها و حتی منازل بسیار ضروری و مهم است.فریزر صندوقی بدون برفک نیز شامل انواع مختلفی بوده و از محفظه‌های متعددی تشکیل شده است.برخی از این یخچال های صندوقی دارای درب شیشه ای هستند و به مشتری این امکان را می دهند قبل از باز کردن درب فریرز کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند و تنها برای چند لحظه در آن را باز کنند.

پرنس سرما
پرنس سرما

دمای تمامی مدل های فریزر های خوابیده قابل تنظیم بوده و معمولا از آن ها برای نگهداری مواد غذایی مختلف از جمله بستنی، غذاهای نیمه آماده‌ی یخ زده، سوسیس و کالباس، نوشیدنی‌ها، لبنیات و ... مورد استفاده قرار می گیرد.البته باید گفت که هر کدام از این محصولات شرایط نگهداری متفاوتی دارند و بهتر است که جداگانه شوند به همین دلیل یخچال‌های صنعتی مختلفی با شکل‌های مختلف تولید شده‌اند که شما عزیزان با توجه به نیاز خود می توانید بهترین مدل آن را از دیجی کالا خریداری کنید.اما در حالت کلی یخچال های صندوقی نسبت به یک یخچال ویترینی بدون درب بیشتر در دسترس هستند و تقریبا در تمامی فروشگاه ها و سوپرمارکت ها به چش می خورند.

فریزر خوابیده در مدل های هایپری، خانگی و طرح قدیم طراحی و تولید شده و شما می توانید با توجه به نیازها، بودجه و فضایی که در اختیار دارید از میان آن‌ها انتخاب کنید.

قیمت یخچال صندوقی

فریزر صندوقی بدون برفک دیجی کالا

همانطور که می دانید برای راه اندازی هر مغازه، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپر مارکت ها، سوپرمارکت ها، هایپر استارها و... یکی از مهم ترین دستگاه هایی که به آن نیاز پیدا خواهید کرد یخچال فریزر بستنی می باشد که بسیار کاربردی و پر مصرف بوده و علاوه بر بستنی برای نگهداری محصولات لبنی، سوسیس و کالباس، سبزیجات و... استفاده می‌شود.

قیمت فریزر صندوقی خانگی

یکی از مهم ترین مزیت های فریزر فروشگاهی خوابیده، نگهداری حجم بالایی از محصولات غذایی و در عین حال اشغال کم ترین فضا است. در داخل این یخچال بخواب سبد هایی به کار رفته که با استفاده از آن می توانید محصولات خود را به صورت منظم و جداگانه بچینید و دسترسی آسان به تمامی کالا ها فراهم خواهد شد.البته باید گفت که تعداد این سبد ها با توجه به حجم و گنجایش فریزر متغیر خواهد بود.

تمامی یخچال بستنی صندوقی های دیجی کالا بر اساس استاندارد های روز و اصول بهداشتی طراحی و تولید شده اند و فضای داخلی آن ها از استیل ضد زنگ ساخته شده که از نظر بهداشتی یکی از فاکتور های مهم محسوب می شود.

انواع یخچال فریزر صندوقی

  • فریزر صندوقی درب شیشه ای

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک

این نوع از فریزر صنعتی همانطور که از نامش مشخص است دارای درب های شیشه ای سکوریت نشکن و کشویی بوده و مشتریان به راحتی می توانند به کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.فریزر صندوقی هایپری معمولا در لیتراژ 300 لیتر تا 650 لیتر طراحی و تولید شده و گزینه مناسبی برای نگهداری از  انواع بستنی، سبزیجات، مواد لبنی و... محسوب می شود.از جمله ویژگی های این فریزر درب شیشه ای می توان به عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان، متریال و مواد اولیه با کیفیت و درجه یک، داشتن چرخ به منظور سهولت در جا به جایی، سیستم سرمایشی نوفراست و بدون برفک و ... اشاره کرد.

انواع گنجایش های فریزر صندوقی فروشگاهی:

  1. فریزر 300 لیتری
  2. فریزر 400 لیتری
  3. فریزر 500 لیتری
  4. فریزر 600 لیتری
  5. فریزر 650 لیتری
  • فریزر صندوقی خانگی

خرید فریزر صندوقی خانگی

یکی دیگر از کاربردی ترین نوع فریزر ها یخچال صندوقی خانگی می باشد که با ظرفیت و گنجایش پایین تولید شده و برای استفاده در منازل و مشاغل اداری و ... به کار می رود.فریزر کوچک صندوقی معمولا در دو مدل تک درب و دو درب طراحی و تولید شده و از رنگ بندی زیبا و جذاب آبی، سفید، زرشکی برخوردار است.به علت کمبود فضا در یخچال فریزرهای خانگی از این یخچال خوابیده خانگی می توانید به عنوان فریزر دوم در منازل خود استفاده کنید و انواع محصولات غذایی را نگهداری کنید.

انواع فریزر صندوقی برای منزل:

  1. فریزر صندوقی خانگی تک درب
  2. فریزر صندوقی خانگی دو درب
  • فریزر صندوقی استیل

یخچال بستنی قدیمی معمولا در دو مدل چهار و شش درب و به صورت خشک کن و یا معمولی طراحی و تولید می شوند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند.از این فریزر های استیل معمولاً برای منجمد کردن مرغ و ماهی نیز استفاده می شود و معمولا در سوپرمارکت ها، آشپزخانه ها، رستوران و هتل ها، مرغ فروشی ها و... به کار می رود.این فریزر ها به گونه ای ساخته شده اند که در تمام شرایط آب و هوایی (شرجی و مرطوب) قابل استفاده هستند.

انواع فریزر استیل:

  1. فریزر خوابیده استیل چهار درب
  2. فریزر استیل شش درب

برندهای معتبر تولید کننده فریزر صندوقی

قیمت یخچال بستنی کوچک

برند های مختلفی از فریزر صندوقی کم مصرف در بازار موجود است به همین دلیل انتخاب در میان آن ها سخت است.پیشنهاد ما به شما برند ایرانی الکترواستیل، برفاب، آزمایش و کینو و تعدادی دیگر است که نسبت به سایر مارک ها از کیفیت قابل توجهی برخوردارند.

خرید اینترنتی یخچال فریزر صندوقی از دیجی کالا

قیمت بهترین فریزر صندوقی بدون برفک

برای اینکه بتوانید بهترین فریزر صندوقی را برای منازل و یا فروشگاهتان خریداری کنید نیاز است که یک سری نکات مهم و فاکتورهایی را بررسی و سپس به خرید اقدام کنید.برای دسترسی به این اطلاعات می توانید به وبسایت دیجی کالا مراجعه کرده و تمامی مدل های یخچال صندوقی به همراه مشخصات، تصاویر، قیمت ها و اطلاعات کامل مشاهده کنید و دیگر نیازی به  گشتن در مغازه‌ها و صرف وقت و انرژی زیاد نخواهد بود.

علاوه بر وبسایت دیجی کالا، تمامی مدل های یخچال صندوقی در صنایع برودتی پرنس سرما با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه خواهد شد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید