X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

معرفی انواع فریزر صندوقی کم مصرف موجود در بازار

09128594636 کارشناس فروش
فریزر صندوقی کم مصرف

اگر بخواهیم تعریف دقیق تری از فریزر صندوقی کم مصرف ارائه دهیم، باید بگوییم که نوعی یخچال کوچک محسوب شده و از تجهیزات مهم و اساسی مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و کارگاه‌ها و ... محسوب می شود و جهت  نگهداری انواع مواد پروتئینی، مانند گوشت، مرغ، ماهی، انواع غذا های پخته و نیمه پخته، انواع سبزیجات و لبنیات به کار می رود.البته باید گفت که کاربرد یخچال صندوقی تنها به فروشگاه‌ها محدود نمی شود بلکه در منازل و دفاتر کاری نیر قبل استفاده هستند.

پرنس سرما
پرنس سرما

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که برای راه اندازی هر سوپرمارکت و یا فروشگاهی به آن نیاز پیدا خواهید کرد، یخچال فریزر صندوقی کم مصرف می باشد که علاوه بر هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها، هایپراستارها در منازل و خانه ها نیز می تواند به عنوان فریزر مورد استفاده قرار بگیرد.

قیمت فریزر صندوقی مغازه

یخچال صندوقی کم مصرف چیست؟

فریزر صندوقی بدون برفک معمولا در سه مدل هایپری، خانگی و استیل توسط صنایع برودتی پرنس سرما طراحی و تولید شده و از تمامی آن ها می توان به منظور نگهداری و منجمد کرد مواد غذایی مختلف مانند گوشت، مرغ، سبزی، بستنی، مواد غذایی نیمه، دارو و... استفاده کرد.یخچال فریزر خوابیده دارای ظاهری شبیه به صندوق بوده و دارای دمای زیر صفر است و شما می توانید دمای آن ها را به طور دلخواه تنظیم کنید و از آن استفاده کنید. فریزر بستنی تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما دارای ابعاد و اندازه‌های مختلفی بوده و شما می توانید با توجه به فضای در دسترس و نیاز خود یکی از مدل های آن را خریداری کنید. ابعاد فریزر صندوقی با توجه به خانگی بودن و یا فروشگاهی بودن آن‌ها تعیین می‌شود.

فریزر صندوقی مغازه

قیمت یخچال فریزر خوابیده

فریزر صندوقی درب شیشه ای که تحت عنوان یخچال بستنی صندوقی نیز شناخته می شود در گنجایش های 300 لیتر تا 650 لیتر طراحی و تولید شده و گزینه مناسبی برای کارگاه یا اماکن یا شرکت محسوب می شوند.مای این فریزرها را می‌توانید به طور دلخواه تنظیم کنید و با استفاده از آن ها می توانید انواع نوشیدنی ها و  انواع خوراکی را نگهداری کنید.این یخچال های بخواب کم مصرف هستند و طول عمر بالایی دارند.

این یخچال فریزر بستنی به گونه ای ساخته شده که قابلیت نصب استیکر ها مختلف اعم از میهن، دومینو، کاله، پاک و...را داراست و به همین دلیل تحت عنوان یخچال بستنی میهن نیز شناخته می شود.در داخل این محصول از نورپردازی LED استفاده شده و تمامی محصولات به خوبی به نمایش گذاشته می شوند.یکی دیگر از ویژگی های این محصول عایق بندی با تزریق فوم پلی اورتان بوده که مانع اتلاف انرژی می شود.

یخچال صندوقی خانگی

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک خانگی

یکی دیگر از انواع فریزرهای صندوقی بسیار کم‌مصرف، فریزر صندوقی خانگی می باشد که علاوه بر منازل در باغ یا سوییت، دفاتر کاری و ... قابل استفاده است. یخچال خوابیده خانگی در زمان هایی که دارای خانواده پر جمعیتی هستید و باغ مشکل کمبود فضای یخچال برای نگهداری مواد غذایی رو به رو هستید می تواند بسیار کاربردی باشد زیرا هزینه های گزاف برای خرید یک یخچال دیگر را کاهش داده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.فریزر صندوقی کوچک خانگی را می توانید در داخل آشپزخانه یا  انباری، اتاق و… نگهداری کنید.

یخچال بخواب خانگی دارای ترموستات دیجیتالی بوده و دمای داخلی آن قابل تنظیم است.دمای داخلی فریزر خانگی معمولاً از صفر تا منفی 18 درجه است.با استفاده از این محصول می توانید مواد غذایی مختلف از قبیل گوشت، مرغ، ماهی، انواع نوشیدنی، انواع سبزی‌ها و حتی مواد دارویی را نگهداری کنید.

فریزر صندوقی قدیمی

فریزر صندوقی استیل در دو مدل چهار درب و شش‌درب در دو مدل خشک‌کن و معمولی توسط صنایع برودتی پرنس سرما طراحی و تولید شده و همانطور که از نامش مشخص است دارای بدنه ای از جنس استیل استنلس نگیر بسیار مقاوم ساخته شده و گزینه مناسبی برای نگهداری و فریزر کردن محصولات مختلفی از قبیل گوشت، مرغ، میگو، بستنی و... محسوب می شود. گنجایش فریزر های استیل 600 لیتر و 800 لیتر می باشد.

قیمت فریزر صندوقی کم مصرف

قیمت یخچال صندوقی

عوامل و فاکتور هایی از جمله ابعاد، لیتراژ و گنجایش، نوع موتور، نوع کاربرد و... تعیین کننده قیمت یخچال صندوقی هستند.صنایع برودتی پرنس سرما برای شما عزیزان امکان خرید حضوری و اینترنتی را فراهم کرده است.تمامی محصولات توسط باربری های معتبر به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش خدمت شما ارسال خواهد شد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید.

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید