X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

روش های خرید یخچال فریزر صندوقی دست دوم از شیپور تهران و کرج

09128594636 کارشناس فروش
فریزر صندوقی دست دوم شیپور

"آیا از شیپور فریزر صندوقی دست دوم بخریم؟"

در این مقاله قصد داریم در مورد خرید فریزر صندوقی دست دوم از شیپور صحبت کنیم.در مواقعی که افراد بودجه و توان خرید یخچال صندوقی نو را ندارند، به خرید یخچال صندوقی دست دوم اقدام می کنند اما با توجه به سایت های فروشگاهی مختلفی که در حال فعالیت هستند، انتخاب برای آن ها سخت می شود.

پرنس سرما
پرنس سرما

یکی از اصلی ترین و اساسی ترین تجهیزات هر فروشگاه و سوپرمارکت، فریزر صندوقی بدون برفک می باشد که جهت منجمد نگهداشتن محصولات مختلف غذایی از قبیل انواع بستنی، محصولات لبنی، انواع مواد پروتئینی، مانند گوشت، مرغ، ماهی و ... به کار رفته و کیفیت و تازگی آن ها را حفظ خواهد کرد.

خرید فریزر صندوقی

افرادی که قصد راه اندازی فروشگاه، سوپرمارکت، مغازه و حتی رستوران را دارند برای نگهداری برخی از محصولات خود و جلوگیری از خراب یا فاسد شدن آن ها باید از یخچال فریزر خوابیده استفاده کنند.همانطور که می دانید تعداد زیادی از عرضه کنندگان یخچال فریزر صندوقی در بازار به چشم می خورند.از این رو ممکن است انتخاب از میان آن ها برای افراد سخت شود.به همین دلیل افراد باید ابتدا بودجه خود را در نظر بگیرند و سپس با مقایسه مشخصات فنی، قیمت و سایر کاربرد ها و قابلیت های یخچال بخواب، بهترین مرکز خرید را انتخاب کنند.

برای حل این مشکل در ادامه به بررسی این مسئله پرداخته ایم که آیا می توان از شیپور، فریزر صندوقی دست دوم خرید یا خیر؟

انواع فریزر صندوقی دست دوم

در یک تقسیم بندی کلی یخچال صندوقی در انواع فریزر صندوقی خانگی، فریزر صندوقی درب شیشه ای و فریزر استیل طرح قدیم در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به رفع نیاز مشتریان طراحی و تولید شده با به کارگیری از بهترین قطعات و مواد اولیه و جدیدترین تکنولوژی ها ساخته می شوند.البته باید گفت که ابعاد فریزر صندوقی با توجه به خانگی بودن و یا فروشگاهی بودن آن‌ها تعیین می‌شود.از یخچال فریزر بخواب  در انواع و مدل های مختلف برای مصارف مختلف استفاده می شود.

قیمت یخچال صندوقی خانگی

یکی از مهم ترین ویژگی های یخچال فریزر زمینی نسبت به  مدل ایستاده خود (فریزر ایستاده)، اشغال کمترین فضا و نگهداری حجم بالایی از مواد غذایی است.از طرف دیگر با مشکل محدودیت ارتفاع نیز رو به رو نخواهید شد.علاوه بر این فضای داخلی این محصولات از سبد های سیمی بسیار مقاوم و مستحکمی تشکیل شده که تعداد آن ها با توجه به نوع و ابعاد فریزر متغیر است.این سبد ها به کاربر این امکان را می دهند که محوصلات مختلف را به صورت جداگانه چیدمان کرده و مشتریان به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند.

بدنه ی یخچال فریزر کتابی نیز هم از نوع استیل و هم از نوع گالوانیزه ساخته می شود که با توجه به عملکرد فریزر جنس بدنه متفاوت است.علاوه بر این امکان نصب و درج انواع استیکر ها و لوگو های سفارشی را نیز دارا می باشند.

قیمت یخچال بستنی کوچک

فریزر صندوقی فروشگاهی که معمولا در گنجایش های 300 لیتری تا 650 لیتری طراحی و تولید شده و از آن ها در  سوپر مارکت ها و فروشگاه ها جهت نگهداری  انواع محصولات دسته بندی شده مورد استفاده قرار میگیرد.از گنجایش های پایین تر فریزر نیز برای مصارف خانگی استفاده شده و معمولا به صورت تک درب و دو درب در بازار موجود اند و تحت عنوان یخچال خوابیده خانگی نیز شناخته می شوند.نوع سوم فریزر یعنی فریزر صندوقی استیل از گنجایش و ظرفیت بالاتری برخوردارند و دو نوغ خشک کن و معمولی طراحی و تولید می شوند و معمولا برای مصارف صنعتی و برای نگه داری انواع گوشت و بستنی مورد استفاده قرار می گیرند.

آیا از شیپور فریزر صندوقی دست دوم بخریم؟

قیمت یخچال صندوقی

شیپور یکی از معروف ترین سایت های آگهی است که از کامل‌ترین و به روزترین لیست آگهی‌های خرید و فروش انواع لوازم خانگی سرمایشی و گرمایشی برخوردار است.شما عزیزان به راحتی می توانید جهت خرید و فروش لوازم خانگی نو و دسته دوم از طریق سایت و اپلیکیشن شیپور اقدام کنید.امروزه به دلیل قیمت بالای وسایل نو، خرید لوازم و وسایل دست دوم رواج بیشتری یافته است زیرا هم از قیمت پایین تری برخوردار هستند و هم از برخی مزایای دیگر از قبیل جلوگیری از یکنواختی و دلزدگی، کمک به محیط زیست و دسترسی به کیفیت‌های بهتر هر محصول و ... را نیز شامل می شود.البته قبل از خرید وسایل دست دوم باید به نکاتی از قبیل معایبی هم‌چون استهلاک بالا، خراب‌شدن زودهنگام این وسایل، ظاهر کهنه، نداشتن ضمانت و اطمینان کم‌تر و ... توجه شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • عطایی
    سلام وقت بخیر خسته نباشین میخواستم بدونم آب سردکن استیل نگیر دوشیر دارین؟
    • مدیر سایت

      با سلام و درود. بله داریم

تماس بگیرید