X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

یخچال فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست؟

09128594636 کارشناس فروش
فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که "فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست؟"

برند های مختلف و متفرقه ای از فریزر صندوقی خانگی در بازار موجود است که در میان آن ها فریزر صندوقی اونیکس onax یکی از بهترین برند های آن محسوب شده و شامل مدل های مختلف و متنوعی می باشد.با ما در این مقاله همراه باشید تا به طور کامل با کیفیت و مشخصات فریزر صندوقی اونیکس آشنا شوید.

پرنس سرما
پرنس سرما

فریزر صندوقی onax که در دسته یخچال صندوقی خانگی قرار می گیرد در ابعاد و گنجایش های استانداردی ساخته شده و با داشتن قابلیت تولید هوای سرد برای خنک نگه‌داشتن مواد غذایی، خوراکی و تنقلات، دارو، مواد اولیه و هر چیز دیگری است که نیاز به نگهداری طولانی‌مدت در دمای پایین داشته باشد، به کار می رود.

مشخصات فریزر صندوقی اونیکس

مشخصات فریزر صندوقی اونیکس

فریزر صندوقی بدون برفک اونیکس با ابعاد 110*61*83 سانتی متر از گنجایش خوب و قابل توجهی برخوردار بوده و جهت نگهداری مواد غذایی مختلف از قبیل: گوشت، مرغ، ماهی، انواع نوشیدنی، انواع سبزی‌ها و حتی مواد دارویی و ... به کار می رود.از یخچال صندوقی خانگی onax می توان در منازل، باغ، سوییت، محیط‌هایی مثل کارگاه، فروشگاه و مغازه‌ها و همچنین برای نگهداری مواد غذایی رستوران‌ها و تولیدی‌های مواد غذایی برای مدت طولانی استفاده کرد.

درب فریزر اونیکس از قسمت بالایی آن باز شده و به کمک کلید یا قفل اجازه بسته‌شدن آن را فراهم می‌کند.این محصول به گونه ای طراحی شده  که با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است و گزینه مناسبی برای استفاده در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری محسوب می شود.

کیفیت فریزر صندوقی اونیکس

یخچال اونیکس از گنجایش کلی 260 لیتر برخوردار بوده و در محفظه داخلی آن سبد هایی تعبیه شده که با استفاده از آن ها می توانیذ محصولات مختلف را به صورت جداگانه بچینید و تمامی آن ها به راحتی دسترسی داشته باشید.

دمای داخلی این فریزر صندوقی کوچک، از صفر تا منفی 18 درجه است.این محصول دارای ترموستات دیجیتالی بوده که با استفاده از آن می توانید دمای داخل آن را روی هر دمایی که خواستید تنظیم کنید. 

فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست؟

قیمت فریزرصندوقی اونیکس

معمولا قبل از خرید هر کدام از برند های یخچال فریزر خوابیده این سوال برای افراد پیش می آید که یخچال فریزر بستنی مورد نظر توسط کدام کشور تولید شده است.

در مورد فریزر صندوقی اونیکس باید گفت که این محصول ساخت کشور ایران بوده و جزو پر فروش ترین تولیدات داخلی کشورمان محسوب شده است.اگر بخواهیم راجع به کیفیت فریزر صندوقی اونیکس صحبت کنیم باید گفت که این محصول با استفاده از تکنولوژی های بسیار پیشرفته و مدرن و همچنین مطابق با استاندارد های روز دنیا طراحی و ساخته شده و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.موارد دیگری از قبیل اندازه و ظرفیت کلی، برند موتور و قدرت آن و ... باید قبل از خرید مورد توجه واقع شوند.

شرایط نگهداری از یخچال صندوقی اونیکس

اگر می خواهید که دستگاهتان به خوبی کار کند و طول عمر طولانی داشته باشد، باید یکسری نکات ایمنی و روش های نگهداری صحیح را بیاموزید.این نکات عبارت اند از:

  • استفاده از محافط جهت کنترل ولتاژ برق و جلوگیری از آسیب های ناشی از برق
  • دور نگهداشتن حد امکان لوازمی مانند بخاری، آبگرمکن، گاز و … از آن
  • قرار دادن دستگاه با فاصله از دیوار جهت مراقبت از قطعات مهمی مثل موتور
  • قرار دادن دستگاه در مکانی  خشک و بدون رطوبت برای جلوگیری از زنگ زدگی بدنه و وارد شدن آسیب به سیستم برقی فریزر
  • دور نگهداشتن دستگاه از نور مستقیم خورشید برای جلوگیری از داغ شدن موتور و محفظه داخلی


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید