X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

لیست قیمت سردخانه جسد (بیمارستانی) همراه با مشخصات فنی

09128594636 کارشناس فروش

لیست قیمت سردخانه جسد (بیمارستانی) همراه با مشخصات فنی


سردخانه جسد تک کابین
70,000,000 تومان جزئیات بیشتر محصول
سردخانه جسد تک کابین
  • ابعاد: 80*90*250 سانتی متر
  • برق مصرفی: تک فاز 
  • قدرت کمپرسور: سه چهارم اسب بخار
  • چرخ: دارد
  • جنس بدنه" استیل بگیر و نگیر
سردخانه جسد دو کابین
93,000,000 تومان جزئیات بیشتر محصول
سردخانه جسد دو کابین
  • ابعاد: 150*90*250 سانتی متر
  • نوع گاز مبرد: 304
  • قابلیت شست و شو: دارد
  • فن تهویه: دارد
  • بازه دمایی: مثبت 5 تا منفی 5 درجه سانتی گراد
سردخانه جسد سه کابین
100,500,000 تومان جزئیات بیشتر محصول
سردخانه جسد سه کابین
  • ابعاد: 190*90*250 سانتی متر
  • قدرت کمپرسور: یک و نیم اسب بخار
  • سیستم سرمایشی: بدون برفک
  • انواع: زیر صفر و بالای صفر
  • عایق بندی: تزریق فوم پلی یورتان
سردخانه جسد چهار کابین
115,000,000 تومان جزئیات بیشتر محصول
سردخانه جسد چهار کابین
  • ابعاد سردخانه عرض 175 سانتی متر- طول 250 سانتی متر – ارتفاع 175 سانتیمتر
  • برند موتور سکاپ
  • مصرف برق تکفاز خانگی
سردخانه جسد هشت کابین
تماس بگیرید جزئیات بیشتر محصول
سردخانه جسد هشت کابین
  • ابعاد سردخانه عرض 250 سانتی متر- طول 350 سانتی متر – ارتفاع 175 سانتیمتر
  • برند موتور سکاپ
  • مصرف برق  تکفاز خانگی 
سردخانه جسد دو طبقه دو درب
100,000,000 تومان جزئیات بیشتر محصول
سردخانه جسد دو طبقه دو درب
  • ابعاد سردخانه عرض 85 سانتی متر- طول 250 سانتی متر – ارتفاع 175 سانتیمتر
  • برند موتور سکاپ 
  • مصرف برق تکفاز خانگی

سوالات متداول


  • موتور سردخانه جسد از چه نوعی است؟

    موتور سردخانه جنازه طبق سفارش مشتری  از نوع دانفوس، تکامسه و یا کالترون خواهد بود.

  • جنس بدنه یخچال سردخانه جسد از چه نوعی است؟

    بدنه سردخانه مرده با توجه به سفارش مشتری هم از جنس استیل ساخته می شود و هم از جنس گالوانیزه.اما جنس استیل قیمت بیشتری داشته و از دوام و کیفیت بالایی نیز برخوردار است.علاوه بر این قابل شست و شو نیز می باشد.

  • نوع عایق بندی سردخانه اجساد چیست؟

    در طراحی سردخانه اموات از عایق فوم تزریقی استفاده شده که مصرف برق را کاهش داده و موجوب افزایش طول عمر محصول خواهد شد.

  • قیمت یخچال سردخانه جسد به چه عواملی بستگی دارد؟

    مواردی از جمله جنس بدنه(استیل یا گالوانیزه)، تعداد کابین ها، نوع موتور، سیستم سرمایشی و ... تعیین کننده قیمت سردخانه مرده هستند. جهت استعلام قیمت دقیق با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

  • خرید سردخانه جسد به چه صورت است؟

    صنایع برودتی پرنس سرما هم امکان خرید اینترنتی و هم حضوری را برای شما عزیزان فراهم کرده است. برای کسب اططلاعات بیشتر در مورد نحوه  و شرایط خرید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

  • دمای سردخانه جسد چقدر است؟

    دما در سردخانه های کوتاه مدت از منفی 5 تا مثبت 5 درجه سانتی گراد و در سردخانه های بلند مدت، تا منفی 20 درجه سانتی گراد قابل تنظیم است.

سردخانه جسد از انواع سردخانه صنعتی می باشد که برای نگهداری اموات در تعداد کابین های متفاوت برای مدتی معین طراحی و تولید می شوند. سردخانه های جسد در انواع مختلف تک کابین، دوکابین، سه کابین، چهار کابین، شش و هشت کابین طراحی و تولید می شوند و هم به صورت کوتاه مدت و هم بلند مدت برای نگهداری جنازه ها و اموات مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که قصد خرید سردخانه جسد با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای استفاده در بیمارستان، پزشکی قانونی، مراکز اورژانس و ... را دارید. در ادامه با ما همراه باشید.

سردخانه جسد چیست؟

سردخانه جسد شش کشو

سردخانه جسد یا سردخانه میت، یخچال غسالخانه، سردخانه جسد بیمارستانی و سردخانه مرده که نوعی سردخانه صنعتی محسوب می شود برای نگهداری جسد یا میت برای مدت معینی مثلا به مدت چند روز تا چند هفته مورد استفاده قرار می گیرد. از این سردخانه ها معمولا در بیمارستان ها، مراکز پزشکی قانونی، قبرستان ها و مراکز بهداشتی روستایی استفاده می شود که در ساخت آن از بهترین قطعات و مواد اولیه استفاده شده است.

سردخانه های جسد دارای موتور سرماساز، بدنه عایق بندی شده، اتاقک های قابل شستشو، برانکارد و دکمه های کنترلی می باشد که جهت حفظ میت ایفای نقش میکنند. صنایع برودتی پرنس سرما یکی از سازندگان برتر سردخانه جسد در ایران است که بسیاری از سردخانه های مورد نیاز بیمارستان ها را تولید و نصب نموده است.

یخچال سردخانه جسد در تعداد کابین های متفاوت مثلا تک کابین، دوکابین، سه کابین، چهار کابین، هشت کابین و ...توسط صنایع برودتی پرنس سرما طراحی و تولید می شوند و با بالا رفتن تعداد کابین ها در کنار داشتن برچسب مصرف انرژی A باعث شده تا کاربرد و فروش آن ها در مقایسه با دیگر نمونه های موجود بالاتر برود.

قیمت سردخانه جسد

قیمت سردخانه جسد صنعتی

به دلیل اینکه این محصولات به صورت سفارشی تولید میشود قیمت ها کاملا متفاوت بوده و براساس قطعات و ویژگی محصول تعیین میشود که کارشناسان فروش مجموعه پرنس سرما می توانند شما را را به خوبی راهنمایی کنند. برای استعلام قیمت سردخانه مرده کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ویژگی ها و مشخصات فنی سردخانه مرده

در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای برتر و کلی سردخانه جنازه خواهیم پرداخت:

بدنه دو جداره و عایق بندی شده

سردخانه های اموات با بدنه دوجداره ساخته می شوند و به دلیل تزریق لایه ای از فوم پلیمری در بین بدنه بیرونی و داخلی، کمترین انرژی الکتریکی توسط سردخانه مصرف شده و با تولید سرمای لازم، مانع از تبادل دما با محیط بیرون خواهد شد. 

نمایشگر برودت با امکان کنترل آن 

سردخانه های میت تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما به یک نمایشگر برودت مجهز هستند که کاربرد آن  کاهش یا افزایش دما و مشاهده مقدار دقیق آن توسط کاربر می باشد.

بدنه ضد پوسیدگی و با دوام

سردخانه های جنازه تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما با توجه به سفارش خریدار هم از نوع استیل و هم از نوع گالوانیزه قابل ساخت است. که هر دو بسیار با دوام و مقاوم به اکسیداسیون هستند. جنس استیل که از ترکیبات کروم و نیکل و کربن تشکیل شده و جنس گالوانیزه به دلیل داشتن روکش روی از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و قابلیت شستشو و نظافت نیز وجود دارد.

استفاده از کمپرسورهای درجه یک

در طراحی و ساخت این سردخانه ها از کمپرسورهای درجه یک خارجی استفاده شده که خریدار می تواند یکی از آنها را انتخاب کند. صنایع برودتی پرنس سرما از کمپرسورهای امبراکو، کالترون، دانفوس و … استفاده می کند. 

امکان شستشو و نظافت راحت 

یکی از مهم ترین نکات برای استفاده از سردخانه جنازه، شستشو و ضدعفونی آن پس از هر بار استفاده می باشد. علت این موضوع نیز انتشار بو و آلودگی ها در کابین داخلی سردخانه مرده است. از این رو قسمت داخلی این سردخانه از  استیل یا گالوانیزه ضد زنگ ساخته شده امکان شست و شوی راحت و همچنین ضدعفونی با مواد شوینده را فراهم کرده است. در قسمت انتهایی این دستگاه، یک کف شور تعبیه شده که آب حاصل از شستشو تخلیه خواهد شد و به خروجی فاضلاب قابل اتصال است. 

دارای برانکارد قابل جداسازی

برانکاردهای تعبیه شده برای سردخانه های مرده با توجه به سفارش مشتری می تواند از نوع استیل یا گالوانیزه باشد. این برانکارد ها دارای قابلیت جداسازی نیز هستند و حمل و جا به جایی اموات راحت تر صورت می گیرد. 

انواع سردخانه جسد

سردخانه جسد تک کابین یا یک طبقه 

سردخانه جسد یک طبقه یا تک کشو

سردخانه جسد دو کابین یا دو طبقه

سردخانه جسد دو طبقه یا دو کشو

آیا بدنه سردخانه جسد قابل شستشو می باشد؟

سردخانه مرده

یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از خرید سردخانه جسد بیمارستانی باید به آن توجه کنیم جنس بدنه سردخانه جنازه می باشد که در طراحی آن باید تمامی اصول بهداشتی رعایت شود و از همه مهم تر قابلیت شست و شو داشته باشد بنابراین، جنس بدنه سردخانه مرده باید از نوع تمام استیل باشد که از پوسیدگی و زنگ زدگی جلوگیری کرده و امکان نظافت و شست و شو را فراهم خواهد کرد. اما به سفارش مشتری بدنه برخی از این سردخانه می تواند از نوع گالوانیزه نیز طراحی شود زیرا ورق گالوانیزه نیز مانند استیل در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. با این حال بعد از هر با استفاده از سردخانه جسد بیمارستان باید فضای داخل آن کاملا نظافت و شست و شو شوند تا از رشد میکروب و همچنین انتشار بوی بد جلوگیری شود.

سردخانه جسد سه کابین یا سه طبقه

سردخانه جسد سه طبقه یا سه کشو

سردخانه جسد سه طبقه

سردخانه جسد چهار کابین

ساخت سردخانه جسد

 


سردخانه جسد بیمارستانی هشت کشو

قیمت سردخانه جسد هشت کابین


نحوه خرید سردخانه جسد و ارسال 

لازم به ذکر است که برای خرید و ثبت سفارش نیازی به حضور شما نمی باشد. شما عزیزان می توانید به راحتی با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید و از لیست قیمت سردخانه میت، سردخانه جسد، سردخانه بیمارستانی، مشخصات فنی سردخانه جسد، دمای استاندارد سردخانه جسد مطلع شوید. تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

ارسال این محصول به سراسر کشور و همینطور کشور های همسایه از جمله سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان امکان پذیر بوده و به صورت تک و عمده انجام میگیرد.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
  • بیمارستان شریعتی
    وقت بخیر آیا برانکاردهای سردخانه جسد استیل نگیر میباشد ؟
    • مدیر سایت

      سلام و وقت بخیر.بله 

تماس بگیرید