X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

فروش یخچال گوشت قصابی با دمای استاندارد (کمترین قیمت، بالاترین کیفیت)

09128594636 کارشناس فروش
یخچال قصابی

یخچال قصابی

54,000,000 تومان

یکی از مهم ترین مولفه ها و تجهیزات ضروری سوپر گوشت و قصابی ها، یخچال قصابی های صنعتی می باشند که بهترین وسیله برای نگهداری گوشت و مرغ قصابی محسوب می شوند.

از یخچال های قصابی برای سرد و تازه نگه داشتن انواع فراورده های گوشتی و پروتئینی استفاده می شود که  از دسته یخچال صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات فست فود هستند و مناسب برای فروشگاه های پروتئینی و قصابی ها می باشند.

خرید یخچال قصابی ویترینی
خرید یخچال قصابی ویترینی
یخچال قصابی کوچک
یخچال قصابی کوچک
قیمت یخچال قصابی ایستاده
قیمت یخچال قصابی ایستاده
قیمت یخچال گوشت
قیمت یخچال گوشت
بهترین مارک یخچال قصابی
بهترین مارک یخچال قصابی
قیمت یخچال بزرگ قصابی
قیمت یخچال بزرگ قصابی
  • بهترین مارک یخچال قصابی کدام است؟

    شما عزیزان می توانید بهترین یخچال های گوشت را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از مجموعه پرنس سرما خریداری کنید. 

  • قدرت موتور یخچال ویترینی قصابی چقدر است؟

    سه چهارم اسب بخار

  • آیا یخچال قصابی دست دوم هم موجود دارید؟

    جهت استعلام موجودی محصولات دست دوم با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • نحوه خرید یخچال قصابی چگونه است؟

    شما عزیزان می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید

یخچال قصابی یکی از مهمترین تجهیزات  و دستگاه ها برای راه اندازی مغازه های قصابی، فروشگاه های عرضه کننده گوشت و مواد پروتئینی و ... می باشد و افرادی که قصد دارند محصولا گوشتی خود را عرضه کنند و به نمایش بگذارند، باید نسبت به خرید یخچال قصابی اقدام کنند. 

یخچال قصابی چیست؟

یخچال صنعتی مخصوص قصابی

صنایع برودتی پرنس سرما تولید کننده بهترین مارک یخچال قصابی در انواع مختلف از جمله: یخچال مکعبی، یخچال ایستاده قصابی، یخچال های قصابی بزرگ و کوچک، یخچال ویترینی قصابی در مدل های دو طرف نما و یک طرف نما و جدید با کاربردهای گوناگون مخصوص سوپر گوشت ها و قصابی ها می باشد.

با خرید یخچال گوشت قصابی مناسب، می توانید کیفیت اولیه ی محصولات را به خوبی حفظ کرده و با ارائه محصولات پروتئینی و گوشتی تازه و با کیفیت، سود قابل توجهی را بدست آورید. از آنجایی که فضای داخلی یخچال به دلیل حساسیت بالای گوشت همواره باید تمیز و پاکیزه باشد، شست و شوی بدنه و کابین از اهمیت بالایی برخوردار است از این رو بدنه یخچال ویترینی قصابی باید حتما از نوع استیل نگیر باشد تا دچار زنگ زدگی و یا پوسیدگی نشود در نتیجه هنگام خرید یخچال مرغ و گوشت حتما به جنس بدنه یخچال توجه کنید.

یخچال گوشت فروشگاهی با توجه به سفارش مشتری هم به صورت طبقه دار و هم به صورت آویز لاشه دار برای قرار دادن لاشه گوشت گوسفند و یا گوساله را به صورت ایستاده طراحی و تولید می شود که حتما باید این موضوع را قبل از ثبت سفارش با کارشناس فروش در میان بگذارید.

 

یخچال گوشت قصابی

 

مشخصات یخچال قصابی

یخچال قصابی مدرن

جنس بدنه این یخچال ویترینی برای گوشت تنلس استیل می باشد. همچنین این یخچال قصابی ویترینی دارای موتور پر قدرت و با کیفیت می باشد تا بتوانند با پایین آوردن سریع دمای داخل اتاقک یخچال، از فساد گوشت داخل آن جلوگیری کنند. در این دستگاه از قطعات مرغوب و با کیفیت استفاده شده است که دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. یکی دیگر از مزیت های این یخچال ها این است که به راحتی قابل شست و شو می باشند و خریدار هیچگونه نگرانی بابت زنگ زدگی و پوسیدگی آن، ندارد و ازاین رو از نظر بهداشتی سلامت گوشت تضمین می شود.

نورپردازی داخلی این یخچال مغازه قصابی از نوع LED می باشد که موجب بهتر دیده شدن گوشت می شود. جنس شیشه به کار رفته در این یخچال ها از جنس سکوریت نشکن و دوجداره می باشد.

این دستگاه دارای ترموستات دیجیتال برای تنظیم دمای داخل یخچال می باشد و این یخچال کاملا بهداشتی می باشد و دارای شکل ظاهری بسیار زیبایی می باشد

درب این یخچال های ایستاده ویترینی قصابی نیز در دو نوع لولایی و کشویی کار شود که هریک خصوصیات مربوط به خود را دارند.استفاده از درب لولایی آسان تر است اما درب کشویی در هنگام باز شدن فضایی را اشغال نمی‌کند و از این حیث برتر است.

ویژگی های یخچال قصابی

بهترین یخچال قصابی

  • سرمادهی مناسب در یخچال قصابی در تمام طبقات  باعث حفظ تازگی و سلامت کامل در مواد پروتئینی می شود.
  • نورپردازی ال ای دی داخل یخچال گوشت قصابی کمک نقش بسیار زیادی برای نمایش هرچه بهتر گوشت در جذب مشتری دارد.
  • استیل خش دار با ویژگی ضد خش بودن سبب نو ماندن یخچال تا سال ها استفاده می شود.
  • استفاده از استیل نگیر در داخل یخچال که در برابر شستشو مقاومت بالایی دارد از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.
  • قابلیت سهولت و نظافت در بهداشت یخچال

 

 انواع یخچال قصابی

لیست قیمت یخچال قصابی

این یخچال ها با توجه به سفارش مشتری  در دو نوع یخچال های قصابی دارای آویز لاشه جهت در معرض دید قرار دادن گوشت ها و یخچال قصابی دارای طبقه بندی جهت قرار دادن بسته بندی های گوشت و همچنین در ابعاد و تعداد درب های مختلف طراحی و ساخته می شوند که عبارتند از:

  • یخچال ایستاده تک درب
  • یخچال ایستاده دو درب
  • یخچال ایستاده سه درب

یخچال قصابی دو درب

در ساختار این یخچال ها از قدرت موتور 1/5 اسب استفاده شده است که به صورت انباری دار و همچنین تاج دار و بدون تاج و ارتفاع 1/5 متری  قابل ساخت می باشد.

یخچال قصابی دو درب

یخچال بزرگ قصابی

 

یخچال قصابی دو طرف نما

یخچال قصابی کوچک

 

یخچال قصابی سه درب

یخچال ایستاده  قصابی سه درب

یخچال های ویترینی قصابی

یخچال قصابی ویترینی

یخچال برای قصابی

قیمت روز یخچال قصابی

ساخت یخچال قصابی

مواردی از جمله تعداد درب، نوع موتور، جنس بدنه، ابعاد یخچال نمایشگر و جنس شیشه ها، لاشه آویز دار بودن و... تعیین کننده قیمت یخچال قصابی هستند.از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان به منظور خرید بهترین مارک یخچال قصابی با کارشناس فروش مجموعه نارنیا سرما تماس بگیرید.

یخچال قصابی شیک

لیست قیمت یخچال قصابی

قیمت یخچال قصابی نو

قیمت یخچال مرغ و گوشت

نحوه خرید یخچال قصابی و ارسال

شما مشتریان عزیز و ارجمند میتوانید به دو صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید.
کافی است با کارشناسان فروش تماس گرفته تا لیست قیمت انواع یخچال قصابی، قیمت یخچال قصابی مدرن، یخچال گوشت و ... مطلع شوید همچنین مشاوره ی رایگان بگیرید.

ارسال این یخچال به سراسر کشور و همینطور به کشور های همسایه از جمله سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان امکان پذیر بوده و به صورت تک و عمده انجام میگیرد.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)

محصولات مشابه

تماس بگیرید