X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

ساخت و طراحی انواع سردخانه بستنی

09128594636 کارشناس فروش
سردخانه بستنی

برای نگهداری بستنی در شکل و کیفیت اصلی نیاز به تجهیزاتی داریم که دمای مورد نیاز بستنی را بتواند تولید نماید.ازین جهت از سردخانه بستنی جهت نگهداری انواع بستنی استفاده می شود.

پرنس سرما
پرنس سرما

بستنی یک دسر منجمد با ارزش غذایی فراوان است و توسط افراد در گروه های سنی مختلف مصرف می شود. شیر جامد، چربی شیر، انواع شیرین کننده ها، تثبیت کننده ها و امولسیون کننده ها، طعم دهنده ها و آب از ترکیبات اصلی ترکیب بستنی هستند. روند تولید بستنی عمدتا از دو مرحله تشکیل شده است: تولید مخلوط و انجماد

پس از عملیات تولید مخلوط ، تشکیل بستنی شامل دو مرحله خواهد شد: انجماد و سخت شدن

سردخانه بستنی

فروش بستنی می تواند یک روش عالی برای افزایش سود در تمام طول سال خصوصاً در ماه های تابستان باشد. برای اطمینان از اینکه این بستنی ها در شکل و کیفیت اصلی به مشتریان ارائه شود به تجهیزاتی اساسی برای نگهداری بستنی نیار است که دمای مورد نیاز بستنی را بتواند تولید نماید.

تجهیزات موجود در این دسته معمولاً مشابه دیگر فریزرصندوقی تجاری هستند اما با دقت لازم کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که بستنی شما از نظر کیفیت ، سازگاری و طعم هرگز به خطر نیفتد.

همانطور که نشان می دهد سردخانه صنعتی مخصوص بستنی به طور هدفمند طراحی شده اند تا در محیط های تجاری کار کنند.این به معنای کیفیت ساخت بهتر و با دوام تر از نمونه های داخلی ، افزایش کارایی، بهبود ثبات و ویژگی های بیشتر است.

انجماد مهمترین فرآیند در هر کارخانه تولید بستنی است. کیفیت محصول نهایی عمدتا به پارامترهای مختلفی که در طی فرآیند انجماد انتخاب میشوند بستگی دارد. یکی از موارد مهم و اساسی در تصمیم گیری فعالان این حوزه، قیمت تجهیزات و هزینه احداث سردخانه می‌باشد.

سردخانه بستنی

نحوه عملکرد سردخانه بستنی

انجماد بستنی در یک فرآیند اولیه، انجماد دینامیکی نامیده می شود که در آن مخلوط بستنی همزمان با اختلاط هوا تحریک شود. این مهمترین مرحله فرایند تولید بستنی است، زیرا تشکیل بلورهای یخ فقط در این مرحله انجام می شود. در طی این فرآیند ، پراکندگی حباب های هوا و بازآرایی گلوله های چربی صورت می گیرد. فرآیند انجماد اولیه یا انجماد دینامیکی در مبدل حرارتی یا فریزر سطح خرد شده انجام می شود. پس از این، انجماد یا سخت شدن استاتیک در جایی انجام می شود که محیط دمای بسیار پایین حفظ شود. در فرآیند سخت شدن، بستنی معمولاً تا 18- درجه سانتی گراد یا در حالت ایده آل تا 25- تا 30- درجه سانتیگراد سفت می شود.

انواع سردخانه بستنی

  • سردخانه متحرک

طراحی و ساخت سردخانه زیر صفر بستنی

 

  • سردخانه ثابت

احداث سردخانه ثابت بستنی

در محل های تولید و فروش بستنی از سردخانه ثابت و برای پخش بستنی از سردخانه های متحرک بستنی استفاده می شود.این نوع از تجهیزات سرمایشی برای نگهداری بستنی  به راحتی قابلیت نصب روی نیسان، وانت، کامیونت را دارند.

برای نگهداری بستنی اغلب از سردخانه های زیر صفر استفاده می شود که رنج دمای برودتی آن ها حداقل منفی ۱۵ درجه سانتیگراد تا منفی ۳۶ درجه سانتیگراد متغیر میباشد.

قیمت سردخانه بستنی

قیمت سردخانه بستنی

عوامل موثری در قیمت نهایی سردخانه بستنی تاثیر گذارند از جمله:

  • دمای سردخانه(بالای صفر،زیر صفر)

  • ابعاد سردخانه

  • نوع و برند تجهیزات از قبیل کمپرسور ، کندانسور ، اواپراتور ، ساندویچ پانل و درب های سردخانه ، تابلو برق ، شیرآلات ، کنترل کننده ها و سایر لوازم مصرفی

 لذا برای دریافت مشاوره و برآورد هزینه ساخت سردخانه بستنی با بخش فروش مجموعه پرنس سرما تماس حاصل فرمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید