X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

خرید و قیمت یخچال پرده هوا_یخچال بدون درب با قیمت استثنائی

09128594636 کارشناس فروش
یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما، قابل سفارش در ابعاد مختلف در دو نوع موتور مرکزی و موتور سرخود دارای دو مدل ایستاده و خوابیده و همچنین دارای ورق استیل ضد زنگ می باشد که گزینه مناسبی برای استفاده در سوپرمارکت و هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای و ... محسوب می شود. 

پرنس سرما
پرنس سرما

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود

یکی از مدل های یخچال های بدون درب، یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود می باشد که همانطور از نامش مشخص است موتور آن بر روی خود یخچال نصب خواهد شد و به دلیل گنجایش و فضای داخلی زیاد، زیبایی ظاهری و دسترسی آسان به محصولات، سیستم سرمایشی نوفراست (ضد برفک) و ... بسیار محبوب و پر فروش است. این یخچال از ابعاد 240*95*200 سانتی متر برخوردار است.

یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

یخچال های پرده هوا ایستاده موتور مرکزی به گونه ای هستند که چندین یخچال به یک موتور متصلند. زمانی که طول یخچال بسیار بزرگ است و از چندین یخچال در یک محیط استفاده می شود، از این نوع پیاده سازی موتور استفاده خواهد شد. به دلیل سر و صدای زیاد موتور، در محیط دیگر قرار داده می شود تا از ایجاد سر و صدا جلوگیری شود. 

یخچال پرده هوا خوابیده موتور سرخود

این یخچال تحت عنوان فریزر خوابیده پرده هوا شناخته می شود به سه صورت فریزر یا یخچال ویا یخچال و فریزر در انواع فروشگاه های زنجیره ای و هایپر مارکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم سرمایشی در این یخچال ها به صورت چرخشی بوده و کیفیت و سلامت تمامی مواد غذایی حفظ خواهد شد.

یخچال پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

در این یخچالها کمپرسور جدا از کابین نصب شده و به همین دلیل از فضا و گنجایش بزرگتری برخوردارند. قیمت یخچال پرده هوا خوابیده موتور مرکزی با توجه به نوع کمپرسور، کندانسور و اواپراتور به کار رفته در آن ها متفاوت خواهد بود. این دستگاه ها در متراژ های سفارشی با توجه به فضای فروشگاه های شما قابل طراحی و تولید است.

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین دغدغه ها و نگرانی ها برای مدیریت فروشگاه ها، به نمایش گذاشتن محصولات به بهترین نحو، فراهم کردن دسترسی آسان برای مشتریان و در نهایت نگهداری محصولات در دمای مناسب و مطمئن می باشد. در نتیجه تهیه یخچالهای پرده هوای مناسب یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه به حساب می آید. یخچالهای پرده ای نقش مهمی در  مغازه ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، هتل ها، رستوران ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد شدنی دارند و با در معرض دید قرار دادن محصولات یا مواد غذایی سرد، مشتریان به راحتی می توانند کالاهای مورد نیازشان را پس از بررسی انتخاب نمایند که این موضوع موجب افزایش فروش شما خواهد شد.

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

این یخچال هایپری دارای گرید مصرف A می باشد که در مصرف انرژی، صرفه جویی می کند و  سیستم خنک کننده آن به صورتی طراحی شده که هدر رفت انرژی را به حداقل می رساند. علاوه بر این، نورپردازی و چیدمان محصولات در این نوع یخچال ها کمک زیادی به عرضه بهتر کالا و جلب مشتریان خواهد کرد.

یخچال پرده هوا چیست؟

یخچال فروشگاهی جلو باز

یخچال پرده هوا که به آن یخچال متری، یخچال جلو باز فروشگاهی، یخچال قفسه ای، یخچال بدون درب، یخچال متری، یخچال فروشگاهی بدون درب و ... نیز گفته می شود یکی از انواع یخچال صنعتی تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما می باشد که مجهز به سیستم پیشرفته بوده و بر اساس تکنولوژی پیشرفته طراحی و ساخته شده است از این رو دارای کارایی بسیار بالا تر و همچنین ظرفیت و گنجایش بیشتری نسبت به سایر یخچال ها می باشد. 

از این یخچال بدون درب فروشگاهی به منظور نگهداری انواع مواد خوراکی و غذایی، سبزیجات، گوشت و مرغ بسته بندی شده، محصولات لبنی و انواع نوشیدنی، سوسیس، کالباس و ... استفاده می شود.

طرز کار یخچال بدون درب

یخچال ایستاده پرده هوا علاوه بر تکنولوژی پیشرفته و سیستم حرفه ای که از خراب شدن محصولات غذایی جلوگیری کرده و تازگی و کیفیت آن ها را حفظ می کند، از ظاهر جذاب و منحصر به فردی برخوردار بوده و موجب زیبایی فروشگاه یا سوپر مارکت شما و همچنین جلب نظر مشتریان خواهد شد.

بدنه یخچال روباز فروشگاهی از استیل استنلس ضد زنگ طراحی شده که این ویژگی موجب بالا رفتن طول عمر این یخچال شده و از زنگ زدگی و پوسیدگی جلوگیری می کند. همچنین به منظور جریان هوای سالم و تازه و فاقد میکروب در طراحی این یخچال سیستم تهویه به کار رفته است که همیشه فضای یخچال ایستاده بدون درب را تازه نگه می دارد. این یخچال توسط صنایع برودتی پرنس سرما در طرح های بسیار زیبا و گوناگون و در ابعاد و اندازه های سفارشی با متریال عالی تولید می شود که شما عزیزان می توانید برای سفارش و خرید یخچال پرده هوا با کارشناس فروش مجموعه ما تماس حاصل بفرمایید.

طرز کار یخچال بدون درب

راهنمای خرید یخچال پرده هوا

این یخچال ویترینی جلوباز یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات هر فروشگاه یا سوپرمارکتی محسوب شده و یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین یخچال های فروشگاهی، یخچال بدون درب مغازه می باشد در آن ها گردش هوا به صورت اجباری است و طرز کار آن به این صورت است که به وسیله فن های تعبیه شده هوای سیستم مکش می شود و با عبور از اواپراتور سردخانه از طریق  دهانه ی فن به سمت بیرون می روند. مجددا این فن هوا را جمع کرده و با عبور از اواپرتور همین مسیر تکرار می شود. همچنین به دلیل این که نیازی به درب ندارند بسیار مورد توجه مشتریان بوده زیرا بدون باز و بسته کردن درب یخچال می توانند مواد غذایی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

کارایی این یخچال ها نسبت به یخچال های درب شیشه ای کمتر است زیرا برای عایق بندی در برابر دمای گرمتر و دمای محیط از هوای خنک استفاده می کنند. همچنین مصرف انرژی آن ها نیز بیشتر است.

با استفاده از یخچال بدون در می توانید مواد غذایی، لبنیات، مواد پروتئینی، میوه، سبزیجات و در کل مواد غذایی بسته بندی شده و هرچیزی که نیازمند نگهداری در محلی خنک باشد، را نگهداری کنید. در این دستگاه ها سیستم هوای سرد چرخشی به کار رفته که همانطور از نامش مشخص است به صورت دورانی متوالی در هر طبقه از دستگاه، به‌شکل ریزشی از بالا به پایین بر روی محصولات داخل یخچال جریان پیدا کرده و با در معرض هوای خنک قرار دادن محصولات به صورت متناوب از خراب شدن و فاسد شدن آنها جلوگیری کرده و مواد غذایی و محصولات خوراکی، بسیار تازه و مطبوع نگهداری می کند. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این یخچال ها، داشتن پرده کاور شب است که در پایان روز و در زمان تعطیلی فروشگاه بسته می شود. این پرده شب از هدر رفتن انرژی در شب جلوگیری کرده و برودت و سرما را حفظ می کند. 

انواع یخچال روباز فروشگاهی

فروش یخچال متری

یخچال های پرده هوا با توجه به محل قرار گیری موتور آن ها به دو نوع موتور خانه مرکزی و موتور سرخود و لحاظ ظاهری به دو دسته خوابیده و ایستاده تقسیم می شوند.از با توجه به نیاز و ظرفیت فروشگاه و چیدمانی که برای آن در نظر گرفته شده است، یخچال مورد نظر انتخاب می شود.

یخچال پرده هوا موتور سرخود

یخچال ویترینی روباز

این دسته از یخچال های پرده هوا دارای اندازه و ابعاد کوچکتری هستند وموتور دستگاه می‌تواند در داخل یا پشت دستگاه نصب شود. این محصول در طرح و رنگ بندی های گوناگون قابل تولید و عرضه می باشد و اغلب با متراژ های پایین تولید می شوند و برای فروشگاه ها و مکان های با فضای کوچکتر مناسب است که به متراژ کمتری نیاز دارند. این محصول دارای طراحی و ظاهری زیبا و شکیل و همچنین از مرغوب ترین متریال ها می باشد. علاوه بر این مصرف انرژی پایین تری داشته و جا به جای آن نیز آسان تر است. از مهم ترین ویژگی های این یخچال روباز میوه می توان به فضای زیاد، زیبایی ظاهری و دسترسی آسان به محصولات اشاره کرد. 

مشخصات یخچال

  • عایق شده با فوم پلی یورتان بایر آلمان دانسیته 40kg/m3

  • دارای روشنایی از نوع SMD/LED سفید

  • دارای ضربه گیر از جنس PVC برای بدنه

  • بدنه داخلی و خارجی از ورق گالوانیزه رنگ شده با رنگ پودری الکترواستاتیک

  • در مدلهای 200 سانتی متری و 300 سانتی متری (موتور بالا یا پایین )

  • مجهز به دو عدد کمپرسور ، سیستم نفراست

  • دارای شیشه سه جداره در چهار طرف

  • روشنایی زیبا و به اندازه

یخچال پرده هوا موتور مرکزی

یخچال روباز فروشگاهی

قیمت یخچال قفسه ای

این نوع از یخچال های پرده هوا دارای متراژ و ابعاد بزرگ تری نسبت به یخچال های پرده هوا با موتور سرخود هستند. همچنین یکی از پرکاربرد ترین یخچال های صنعتی محسوب می شوند. قدرت کمپرسور با توجه به متراژ و نیاز مشتری قابل تغییر است. قیمت این یخچال ها با توجه به نوع کمپرسور، کندانسور و اواپراتور که در آن به کار رفته، تعیین می شود. موتور این یخچال در خارج از فضای یخچال و یا در موتور خانه قرار دارد. 

این محصول به دلیل اینکه دارای ظاهری بسیار شیک و فضایی بزرگ برای قرار دادن محصولات غذایی می باشد طرفداران بیشتری است .جنس عایقی که در بدنه این یخچال به کار رفته از عایق فوم پلی یورتان می باشد.

مشخصات

  • بدنه داخلی و خارجی از ورق گالوانیزه رنگ شده با رنگ پودری الکترواستاتیک
  • کاور شب برقی به همراه ریموت کنترل و یا کاور دستی
  • عایق شده با فوم پلی یورتان بایر آلمان دانسیته ۴۰kg/m3
  • دارای روشنایی طبقات از نوع SMD/LED سفید RGB LED به همراه ریموت کنترل (سفارشی)
  • بغل بدنه ها از پانلهای  PVC عایق شده با فوم پلی اورتان با دانسیته۴۰kg/m3
  • دارای نوار اتیکت قیمت در رنگها وشکل های متفاوت PVC وارداتی (ترک)
  • دارای ضربه گیر از جنس PVC برای بدنه
  • امکان نصب ضربه گیر لوله از جنس استنلس استیل قابل نصب پایین یخچال به صورت سفارشی
  • قابل ساخت در ابعاد سفارشی به هر طول
  • دارای رنگ بندی طبق سفارش مشتری (رنگ پودری الکترواستاتیک)
  • دارای موتورخانه مرکزی یا موتور سرخود
  • مجهز به کمپرسور بیتزر

یخچال بدون درب پرده هوا

قیمت یخچال پرده هوا

در اغلب مغازه ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ از این نوع یخچال ایستاده پرده هوا که به آن یخچال ایستاده بدون درب نیز گفته می شود استفاده می شود. این یخچال های بدون در به دلیل نداشتن در و رو باز بودن آن ها موجب می شوند چیدمان محصولات و همچنین دسترسی مشتریان به محصولات آسان تر شده و به همین دلیل نسبت به یخچال ایستاده شش درب و فریزر صندوقی پرفروش تر هستند.

معمولا برای نگهداری مواد غذایی که روزانه مصرف می شوند و مواد لبنی و پروتئینی و انواع نوشیدنی ها از این یخچال جزیره ای استفاده می شود که که متراژ، ابعاد، مدل و عمق های آن بر اساس سفارش مشتری طراحی می شود.

سوالات متداول درباره یخچال پرده هوا

❓آیا استفاده از کولر آبی روی عملکرد یخچال تاثیر می گذارد؟

✍بله. نباید یخچال را جلوی باد مستقیم کولر قرار داد و از ورود باد کولر به درون یخچال جلوگیری کرد.

❓این یخچال های فروشگاهی به طور میانگین چه میزان برق مصرف می کنند؟

✍با توجه به نوع موتور و شرایط استفاده مصرف برق متفاوت بوده و یخچال های پرده هوا با موتور سرخود نسبت یه یخچال پرده هوا با موتور مرکزی برق بیشتری مصرف می کنند.

❓آیا استفاده از این یخچال های متری در فصل تابستان و زمستان شرایط خاصی دارد؟

✍به طور کلی برای جلوگیری از کاهش طول عمر و همچنین  کارکرد دائمی کمپرسور نباید اختلاف دمایی زیادی در دمای محیط و دمای یخچال وجود داشته باشد.

❓قدرت موتور در یخچالهای روباز فروشگاهی چگونه است؟

✍توان موتور با توجه با شرایط آب و هوایی متفاوت است به طوری که در مناطق گرم جنوب به ازای هر دو متر یک موتور با قدرت 3 اسب بخار و در مناطق خشک به ازای هر دو متر یک موتور با قدرت 1 اسب بخار به کار می رود.

هنگام خرید یخچال های پرده هوا باید به چند نکته توجه شود:

قیمت یخچال بدون درب

  1. توصیه می شود با توجه به متراژ و فضای فروشگاه یا مکان مورد نظر خود ابعاد و اندازه یخچال پرده هوا را به درستی انتخاب کنید.

  2. توجه به برند قطعات مصرفی

  3.  به درخواست شما یخچال مورد نظر می تواند دارای کاور شب برقی ریموت دار یا دستی فنری باشد

  4. بررسی طبقات یخچال که باید با توجه به محصول نگهداری شده انتخاب شود

  5. کیفیت قطعات بکار رفته در یخچال

  6. توجه به وجود چرخ های پایه دار و ترمز گیر جهت سهولت در جا به جایی 

  7. توجه به جنس بدنه که ترجیحا از نوع استیل یا الکترواستاتیک باشد

  8. توجه به وجود سیستم نورپردازی و روشنایی دستگاه (معمولا در ساخت این یخچال ها از  لامپ های کم مصرف SMD استفاده می شود که تاثیر زیادی در عمر دستگاه دارد.)

  9. بررسی طبقات مختلف یخچال

یخچال روباز فروشگاهی

قیمت یخچال رو باز فروشگاهی

ویژگی های یخچال متری

قیمت یخچال گل فروشی

  • به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی و سرما دارای کاور می باشد.
  • بسیار کم مصرف و دارای عملکرد و بازدهی بالا
  • به منظور کنترل دمای داخل محیط یخچال مجهز به ترموستات دیجیتالی می باشد.
  • مجهز به سیستم قفل شونده و چرخ های رونده
  • به منظور جلوگیری از داغ شدن بیش از حد کمپرسور ها، دارای دو کمپرسور می باشد.
  • دارا بودن تابلو برق برای جلوگیری از خرابی قطعات در اثر نوسانات احتمالی برق
  • دارا بودن لامپ های اس ام دی با کاور آلومینیومی برای روشنایی بیشتر

قیمت یخچال روباز میوه

یخچال و فریزر فروشگاهی

مزایای یخچال های بدون درب

از جمله مزایایی که خرید یخچال بدون درب می تواند برای کسب و کار شما داشته باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد. با استفاده از این یخچال ها می توانید فروشگاه و مغازه خود را رونق ببخشید. 

  • تمیز کردن آسان
  • نمایش کامل محصولات
  • حفظ تازگی محصولات
  • سر و صدای کم
  • افزایش فروش
  • جلب رضایت مشتری

معایب بخچال بدون درب

معایب یخچال بدون درب

  • دارای ابعاد کوچک تر نسبت به سایر یخچال های صنعتی
  • مهم بودن نحوه چیدمان در آن ها
  • داشتن تراکم کم
  • بالاتر بودن میزان مصرف انرژی در مقایسه با یخچال های درب دار

قیمت یخچال پرده هوا

یخچال فروشگاهی ایستاده

مواردی از جمله ابعاد و اندازه و عمق، جنس محصول، جنس یراق آلات، نوع موتور و عملکرد دستگاه و متریال به کار رفته تعیین کننده قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب هستند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت یخچال های روباز فروشگاهی با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

قیمت یخچال گلفروشی

یخچال ایستاده بدون درب

راهنمای خرید یخچال پرده هوا

خرید یخچال پرده هوا

 یخچال های پرده هوا در انواع مختلف با بهترین متریال تولید در صنایع برودتی پرنس سرما ساخته شده اند و دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد، شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش مجموعه ی ما تماس بگیرید و از لیست قیمت یخچال های بدون در، قیمت انواع یخچال فروشگاهی،  یخچال متری، یخچال جلوباز و انواع یخچال پرده هوا ایستاده به قیمت درب کارخانه و.... مطلع شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

یخچال های بدون درب فروشگاهی همچنین دارای قابلیت ارسال به عراق و سراسر کشور مانند مشهد، اصفهان، تهران، شیراز و.... با معتبر ترین باربری های ممکن می باشند.

یخچال پرده هوا درب دار

قیمت یخچال قفسه ای

فریزر پرده هوا

فریزر پرده هوا

یخچال ویترینی جلو باز

قیمت یخچال جلو باز

قیمت یخچال ویترینی جلو باز


  • موتور یخچال پرده هوا از چه نوعی می باشد؟

    از نوع امبراکو یا کلترون.

  • شیشه های یخچال بدون درب فروشگاهی به چه صورت است؟

    شیشه های یخچال روباز فروشگاهی به صورت سه جداره و بسیار مستحکم طراحی می شوند.

  • قیمت یخچال پرده هوا به چه عواملی بستگی دارد؟

    در حال کلی یخچال های فروشگاهی بدون درب بر اساس متراژ، ظرفیت و نیاز فروشگاه ها طراحی و تولید می شوند و نمی توان قیمت دقیقی برای آن ها بیان کرد. جهت استعلام قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

  • هنگام خرید یخچال پرده هوا به چه نکاتی توجه کنیم؟

    مواردی از جمله  نوع یخچال پرده هوا (ایستاده، خوابیده)، نوع کاربری، ابعاد و اندازه و عمق، جنس محصول، جنس یراق آلات، نوع موتور و عملکرد دستگاه را باید در نظر بگیرید.

  • مصرف انرژی یخچال پرده ای به چه صورت است؟

    اگرچه میزان مصرف انرژی یخچال های بدون درب از درب دار بیشتر است اما برای این یخچال ها، پرده شب تعبیه شده که تا حد زیادی از مصرف اضافه انرژی در ساعات بیکاری فروشگاه جلوگیری می کند.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • moh
    جنس یخچال بدون درب مغازه ؟
    • مدیر سایت

      سلام و وقت بخیر از جنس استیل و به درخواست مشتری گالوانیزه است 

تماس بگیرید
=