X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

لیست قیمت انواع سرخانه متحرک و ثابت

09128594636 کارشناس فروش
سردخانه ثابت و متحرک

وجود سردخانه های ثابت و متحرک مجهز به تکنولوژی روز در صنعت مواد غذایی جهت نگهداری مواد غذایی در شرایط مطلوب و استاندارد و طولانی شدن طول عمر و بالا رفتن کیفیت آن ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است

پرنس سرما
پرنس سرما

ساخت و طراحی سردخانه

وقتی صحبت از سیستم های برودتی و پیشرفته با تکنولوژی بالا می شود ، روند طراحی پایه و اساس کل تنظیمات را ایجاد می کند. فاکتورها و متغیرهای زیادی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند و حتی کوچکترین نقص طراحی می تواند عواقب چشمگیری داشته باشد.

کارشناسان صنایع برودتی پرنس سرما افراد بسیار حرفه ای آموزش دیده ای هستند که دائماً در جریان آخرین و جدیدترین نوآوری های فناوری خنک کننده صنعتی قرار دارند. ما سیستم سردخانه یا انجماد جدید شما را نصب می کنیم تا همه چیز به طور کارآمد کار کند ، کم مصرف باشد و برای ماندگاری ساخته شود.

قیمت سردخانه ثابت

سردخانه ثابت چیست؟

خرید سردخانه ثابت

سردخانه ثابت به تاسیسات و تجهیزاتی گفته می شود که دما و رطوبت کافی را برای نگهداری مواد فاسد شدنی، مواد غذایی و... تامین میکنند.این نوع از سردخانه ها در فضاهای باز و بسته قابل نصب و طراحی هستند.انواع مواد غذایی از جمله:سبزیجات، میوه،گوشت،لبنیات،خرما را می‌توان در این سردخانه ها نگهداری نمود.

این سردخانه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی قابل ساخت و طراحی هستند و قیمت سردخانه ثابت با توجه به تناژ نگهداری مورد نظر،قطعات به کار رفته،ابعاد سردخانه،نوع مواد غذایی توسط کارشناسان ما تعیین و ارائه می‌شود.

ساخت سردخانه ثابت

انواع سردخانه ثابت

  • سردخانه ثابت بالای صفر

  • سردخانه ثابت زیر صفر

سردخانه ثابت بالای صفر برای نگهداری کوتاه مدت محصولاتی مثل لبنیات، سبزیجات و ...به کار می روند اما سردخانه ثابت زیر صفر برای نگهداری طولانی مدت محصولات کارایی دارد.

رنج دمای سردخانه زیر صفر بین ۱۲- تا ۲۴- درجه می باشد.

در این سردخانه ها ضخامت عایق  پلی‌اورتان به‌کار رفته که قابل تغییر است و همچنین قابلیت نصب در در دو نوع لولایی و کشویی را داراست

سردخانه متحرک چیست؟

قیمت سردخانه کانکسی

سردخانه صنعتی متحرک معمولا به صورت کانکسی یا اتاقک ساخته می شوند و روی وسایل نقلیه ای مانند نیسان،وانت و ... نصب می شود.این سردخانه های کانکسی بیشتر در زمینه محصولات لبنی، محصولات پروتئینی، میوه جات و صنایع دارویی کاربرد دارند و ما هنگامی که به ساخت یک سردخانه با ابعاد کوچک یا متوسط نیاز داریم می توانیم از سردخانه های متحرک کمک بگیریم. همچنین این سردخانه ها قابلیت جابجایی از یک مکان به مکان دیگر را دارند.

دمای سردخانه صنعتی متحرک نیز به نوع محصولی که در آن نگهداری می‌شود بستگی دارد.

انواع درب کشوی و لولایی بر روی سردخانه کانکسی قابل نصب است.سردخانه متحرک قابل استفاده در رستوران ها و فست فود ها و هایپرمارکت ها و ….

خرید سردخانه متحرک

نصب پانل های عایق بندی شده

پانل های برودتی عایق بندی شده را برای سیستم های سردخانه و انجماد صنعتی نصب می کنند.دیوارهای برودتی عایق خط دفاعی شماره یک در برابر دمای خارج است.آنها به حفظ هوای سرد و گرم بودن هوا کمک می کنند.پانل های عایق بندی شده به طور صحیح سازگارتر با محیط زیست هستند.

آنها ستون فقرات سیستم های تبرید CO2 و آمونیاک برای انبارها ، ذخیره سازی کالاهای خشک و سایر مناطق تحت کنترل دما هستند که عناصر خارجی می توانند یک عامل مضر باشند.

علاوه بر این، پانل های ما در برابر آب مقاوم هستند، ضخامت آنها محدود است و می توانند طول زیادی داشته باشند تا انبارهای بزرگ و با درجه حرارت و ساختمان های دیگر را در خود جای دهند. آنها در برابر آب و هوا مقاوم هستند.

اپراتورهای واجد شرایط

مهم است که یک سیستم به درستی در کدها و استانداردهای پذیرفته شده ساخته شود، اما هر سیستمی که به طور نادرست کار کند می تواند خراب شود.اپراتورهای آموزش دیده می توانند به اطمینان از عملکرد کارآمد سیستم کمک کنند و اغلب مشکلات را قبل از خرابی تشخیص می دهند.

مشخصات فنی

  • در ابعاد مختلف به سفارش مشتری هر چه ابعاد بزرگتر باشد هزینه ی آن نیز بیشتر میشود

  •  در دمای بالای صفر و زیر صفر

  • برق سه فاز و تک فاز

  •  موتور یا کمپرسور سردخانه بیتزر آلمان

  • تمام اتصالات دانفوس آلمان

  •  ساندویچ پانل

  •  تابلو برق تله مکانیک فرانسه

  •  درب لولایی و کشویی

  •  دارای 2 سال گارانتی

قیمت سردخانه ثابت و متحرک

قیمت این سردخانه ها بستگی به مواردی مانند نوع  برند کمپرسور سردخانه،ابعاد سردخانه، قابلیت ها، تک مداره یا دو مداره بودن، موقعیت جغرافیایی سردخانه و درب و نوع و کیفیت محصول، عایق سردخانه دارد. لذا برای دریافت مشاوره و برآورد هزینه ساخت سردخانه ثابت و متحرک با بخش فروش مجموعه پرنس سرما تماس حاصل فرمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید