X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

بهترین مارک فریزر صندوقی

09128594636 کارشناس فروش
بهترین مارک فریزر صندوقی

صنایع برودتی پرنس سرما یکی از با سابقه ترین تولید کنندگان بهترین فریزر های صندوقی صنعتی می باشد که این فریزر ها در لیتراژ مختلف 300، 400، 500،600، 650 لیتری تولید می شوند.

پرنس سرما
پرنس سرما

فریزر صندوقی

قیمت فریزر صندوقی فروشگاهی

یخچال صنعتی و فریزر صنعتی از مهم ترین تجهیزات هر خانه یا فروشگاهی محسوب می شوند و وظیفه اصلی آن ها سالم نگهداشتن مواد غذایی و افزایش طول عمر آن ها می باشد.مواد غذایی همچون  گوشت، سبزیجات، بستنی و … برای سالم ماندن نیاز به دمای بسیار پایین دارند. از این رو انواع فریزر صندوقی بهترین انتخاب برای نگهداری این محصولات است که علاوه بر مناسب ترین قیمت می تواند محصولات زیادی را در خود جای دهد.

این فریزرها در ابعاد و لیتراژ متفاوتی قابل طرحی و تولید است. اعم از:

نکات مورد توجه هنگام خرید فریزر بستنی

  •  توجه به ابعاد و گنجایش انواع فریزر صندوقی فروشگاهی زیرا باید متناسب با فضای فروشگاه شما باشد.

  • به سبک بدنه  توجه کنید که ضد خش باشد.

  • به سیستم خنک کننده  توجه داشته باشید.

  • داشتن چرخ در این فریرز برای سهولت در جابه جایی بسیار مهم و ضروری است.

  • بهتر است  دارای سیستم ترمومتر باشد تا تنظیمات محصول به راحتی انجام شود.

مشخصات فریزر صندوقی سوپرمارکت و مغازه

  1. فضای فریزر با ظرفیت زیاد
  2. مناسب برای انواع فروشگاه
  3. سبد قابل برداشتن
  4. دکمه کنترل ترموستات
  5. فضای داخلی روشن برای دید بهتر
  6. چرخ برای حرکت آسان
  7. یخ زدایی خروجی آب
  8. ظرفیت انجماد: 19 کیلوگرم در 24 ساعت
  9. رده بندی انرژی A

فریزر صندوقی خانگی

فریزر های صندوقی خانگی در دو نوع تک درب و دو درب و در لیتراژ مختلف طراحی و تولید می شوند و همچنین دارای رنگبندی متنوعی هستند و برای مصارف خانگی کاربرد دارند.

این فریزر ها به دلیل قدرت موتور کمتر نسبت به فریزر های هایپرمارکتی برای بستنی مناسب نیستند.جنس بدنه این فریزر ها از عایق پلی یورتان می باشد.قطعات به کار رفته شده در این فریزر از بهترین و با کیفیت ترین مواد می باشد.این فریزر برای نگهداری مرغ ، ماهی ، دارو و…. مناسب می باشد و این فریزر صندوقی بسیار کاربردی می باشد.

قیمت فریزر صندوقی خانگی

بهترین مارک فریزر صندوقی

فریزر صندوقی الکترواستیل

یکی از بهترین برند های فریزر صندوقی، فریزر بستنی الکترواستیل می باشد که مناسب جهت نگهداری محصولاتی از جمله: گوشت ومرغ، سبزیجات و انواع بستنی می باشد این محصولات دارای روشنایی LED و همچنین دارای عایق بندی و موتور قدرتمند می باشد.

قیمت فریزر صندوقی الکترواستیل

فریزر صندوقی برفاب

یکی دیگر از برند های تولید کننده در زمینه فریزر صندوقی برند معروف برفاب می باشد که محصولات خود را با ویژگی ها و طراحی خاصی تولید می کند برای مثال مصرف انرژی در محصولات برفاب بسیار پایین می باشد و در نتیجه با مصرف کمترین ممیزان برق می توانید شاهد راندمان فوق العاده‌ای را از این دستگاه باشید.کمپرسور موجود در این فریزر صندوقی دارای قدرت ومقاومت خوبی در برابر نوسانات برق می باشد.

قیمت فریزر صندوقی برفاب

فریزر صندوقی مجیک

فریزر های صندوقی تولید شده توسط شرکت مجیک دارای ظرفیت 250 لیتر بوده و یکی از بهترین محصولات این برند می باشند و مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی می باشند.بدنه این فریزر بسیار مقاوم بوده و برای مناطق گرمسیری بسیار مناسب هستند و همچنین در رده انرژی A می باشند

قیمت فریزر صندوقی مجیک

فریزر صندوقی کینو

فریزر های صنعتی کینو برای منجمد کرد و نگهداری محصولاتی همچون گوشت ،مرغ،سبزی ، بستنی و...... به کار می روند.جنس شیشه های به کار رفته در این محصول سکوریت نشکن بوده که موجب می شود خطرات ناشی از شکستگی شیشه به حداقل برسد.بازه دمایی در این فریزر ها  -10تا -24 می باشد که با تزریق فوم پلی یورتان در این محصولات اتلاف دما و انرژی نخواهیم داشت.

قیمت فریزر صندوقی کینو

فریزر صندوقی هیمالیا

فریزر صندقی هیمالیا با طول 120 و عرض 60 انتخاب مناسبی برای نگهداری انواع محصولات در فروشگاه ها یا منازل می باشد.این محصول دارای روشنایی  LED جهت بهتر دیدن محصولات است و رنج دمایی محصولات در بازه 10- الی 24- می باشد.

قیمت فریزر صندوقی هیمالیا

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید