X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

قیمت یخچال کبابی ایستاده + مشخصات و تصاویر جدید

09128594636 کارشناس فروش
یخچال کبابی

یخچال کبابی

53,000,000 تومان

یخچال کبابی که نوعی یخچال صنعتی محسوب می شود مناسب جهت نگهداری سیخ های کوبیده، گوشت و جوجه و موادغذایی، سالاد نوشابه نوشیدنی ها و ... می باشد.

این یخچال مخصوص کبابی در ابعاد و اندازه های مختلف توید شده  و در رستوران ها، هتل ها و کبابی ها مورد استفاده قرار می گیرد

قیمت یخچال ویترینی کبابی
قیمت یخچال ویترینی کبابی
قیمت یخچال کبابی استیل
قیمت یخچال کبابی استیل
قیمت یخچال برای کبابی
قیمت یخچال برای کبابی
خرید یخچال کبابی
خرید یخچال کبابی
یخچال ایستاده کبابی
یخچال ایستاده کبابی
یخچال کبابی کوچک
یخچال کبابی کوچک
  • موتور یخچال کبابی از چه نوعی است؟

    امبراکو ساخت کشور برزیل

  • قیمت یخچال کبابی چگونه محاسبه می شود؟

    پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد و مدل، جنس بدنه، نوع و قدرت کمپرسور و... تعیین کننده قیمت یخچال های کبابی هستند. 

  • انواع ابعاد یخچال کبابی کدام است؟

    یخچال های کبابی معمولا به صورت دو درب و سه درب و همچنین مکعبی در ابعاد 1.5 متری و 2 متری به صورت پشت بسته و دو طرف نما طراحی و تولید می شوند. 

یکی دیگر از پر کاربرد ترین تجهیزات سرمایشی برای نگهداری  کباب، فست‌ فود، سالاد، سیخ های کوبیده و جوجه و... یخچال کباب می باشد که مهم ترین تفاوت این دسته از یخچال ها با سایر یخچال های معمولی، برخورداری از عرض و عمق بیشر است. علاوه بر این، یخچال های کبابی از قدرت موتور بالاتری نیز برخوردارند که با توجه به ابعاد و اندازه های یخچال متغیر است و معمولا در رستوران ها، تالارهای پذیرایی، فست فودها، کبابی ها، کترینگ ها و دیگر فروشگاه های عرضه غذا و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال کبابی

 

قیمت یخچال کبابی

یکی از مهم ترین تجهیزات هر رستوران، هتل ها، فست فود ها و همچنین کبابی ها، یخچال کبابی و یخچال جگرکی می باشد. یخچال صنعتی کبابی به منظور حفظ کیفیت گوشت به کار می رود. جنس بدنه یخچال کبابی ایستاده از نوع تمام استیل است که طبق سفارش شما در ابعاد مختلف و در دو نوع تک درب و دو درب طراحی و تولید می شوند.

همچنین در طراحی جداره داخلی و بیرونی یخچال ویترینی کبابی از ورق تمام استیل مقاوم ساخته شده که با فوم تزریقی عایق بندی شده که این مزیت موجب راندمان و سرمادهی بهتر می شود. 

یخچال رستورانی کبابی توسط صنایع برودتی پرنس سرما در ابعاد 1.5 متری و 2 متری به صورت پشت بسته و دو طرف نما طراحی و تولید شده و شما می توانید با توجه به فضایی که برای قرار دادن این یخچال در نظر گرفته اید، مناسب ترین ابعاد آن را خریداری نمایید. علاوه بر این برای نمایش بهتر و واضح تر محصولات داخل یخچال از نورپردازی ال ای دی استفاده شده است. همچنین جهت کنترل و بررسی دما نیز، از ترموستات و ترمومتر دیجیتال استفاده شده است.

یخچال ویترینی کبابی

ویژگی های یخچال کبابی

  • طراحی شیک و جدید

  • عرض زیاد مناسب جهت قرار دادن سیخ

  • تنوع رنگ

  • تاج زیبا و جدید

  • عایق بندی پلی یورتان

  • دارای انباری

  • سیستم تهویه

  • قابلیت تنظیم دما

  • سیستم خنک‌ کننده قوی

  • موتور دانفوس

  • پایه های ثابت و یا چرخ دار

انواع یخچال استیل کبابی

خرید یخچال کبابی

یخچال ایستاده کبابی استیل در انواع مختلفی از جمله: تک درب، دو درب، سه درب و حتی به صورت آکواریومی و یخچال مکعبی نیز طراحی و تولید می شوند. قدرت موتور یخچال های کبابی نسبت به یخچال های لبنیاتی و یخچال سوپرمارکتی بالاتر است و قدر موتور به نسبت ابعاد یخچال متغیر است. همچنین امکان درج اسم یا لوگوی مشتری به صورت CNC روی تاج این یخچال وجود دارد. جنس شیشه های به کار رفته از نوع سکوریت و دوجداره بوده که بسیار مقاوم و ضد ضربه هستند.

قیمت یخچال کبابی ایستاده

قیمت یخچال کبابی

ممکن است یخچال مغازه کبابی در انواع مختلفی در فروشگاه های متفاوت به فروش برسد که هریک از این فروشگاه ها قیمت های گوناگونی برای انواع یخچال کبابی رستورانی ارائه دهند. با این حال مجموعه پرنس سرما این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتوایند این محصول را به قیمت درب کارخانه و همچنین مناسب ترین قیمت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش بخرید.

قیمت یخچال رستورانی

یخچال کبابی کوچک

یخچال کبابی کوچک

نحوه خرید یخچال کبابی و ثبت سفارش

تمامی محصولات با بهترین متریال تولید در صنایع برودتی پرنس سرما ساخته شده اند و دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد، شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش مجموعه ی ما تماس بگیرید و لیست قیمت یخچال کبابی، قیمت یخچال برای کبابی، قیمت یخچال کبابی الکترواستیل  و.... مطلع شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

این یخچال های مخصوص کبابی و جگرکی دارای قابلیت ارسال به عراق و سراسر کشور مانند اصفهان، تهران، شیراز و.... را با بهترین باربری های ممکن می باشند.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
  • هنرمند
    سلام یخچال کبابی چند طبقه است میشه طبقات بیشتری زد ؟
    • مدیر سایت

      با سلام. 5 طبقه. بله به درخواست مشتری میزنیم. 

  • حاجی زاده
    سلام وقت بخیر من اهواز هستم توی مناطق جنوبی و گرمسیر مشکلی برای یخچال کبابی و کمپرسور پیش نمیاد ؟
    • مدیر سایت

      با سلام. خیر مشکلی پیش نمی آید زیرا برای مناطق گرمسیر موتور پرقدرت کار گذاشته خواهد شد. 

محصولات مشابه

تماس بگیرید