X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

خرید بهترین برند آبمیوه گیری صنعتی + مشخصات فنی و تصاویر جدید

09128594636 کارشناس فروش

خرید بهترین برند آبمیوه گیری صنعتی + مشخصات فنی و تصاویر جدید


آبمیوه گیری آی تک

آبمیوه گیری آی تک

تماس بگیرید
آبمیوه گیری مدیا

آبمیوه گیری مدیا

تماس بگیرید
آبمیوه گیری جان جان

آبمیوه گیری جان جان

تماس بگیرید
آبمیوه گیری سیدو

آبمیوه گیری سیدو

تماس بگیرید

آب میوه گیری صنعتی چیست؟

بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

یکی از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه یا تجهیزات کافی شاپ، دستگاه آبمیوه گیری صنعتی تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما می باشد که در مدل های گوناگونی عرضه می گردد. با استفاده از این دستگاه پرکاربرد می توانید تمامی میوه ها را با توجه به نیاز خود آبگیری کنید. در نتیجه اگرنیاز به تولید مقدار زیادی از آبمیوه دارید، ما به شما بهترین مارک آب میوه گیری صنعتی را پیشنهاد می کنیم.برا ی مثال در فروشگاه های بستنی و آبمیوه، هتل ها و اداره ها که میزان تقاضای آبمیوه و نوشیدنی های خنک زیاد است، وجود دستگاه آبمیوه گیری صنعتی ضروری است.

جنس بدنه این دستگاه از نوع استیل ضد زنگ و آلومینیوم ساخته می شود که سنگین و مقاوم است و نسبت به دستگاه آبمیوه گیری خانگی از قدرت، انرژی و بازدهی بالاتری برخوردار است.

انواع آب میوه گیری صنعتی

دستگاه آبمیوه گیری چند کاره صنعتی

یکی از معیار های شناخت بهترین دستگاه آبمیوه گیری صنعتی، مقدار بازدهی آن می باشد که بسیار مهم است.با این حال دستگاه آبمیوه گیری انواع مختلفی را شامل می شود مانند:نمونه های رومیزی و ایستاده و فروشگاهی و مدل سلف سرویس که اغلب برای هتل ها و باشگاه ها و حتی اداره ها و شرکت ها طراحی و تولید میشوند. دستگاه آبمیوه گیری بر حسب نوع میوه نیز می تواند انواع مختلفی داشته باشد از جمله: دستگاه آب پرتقال گیری، دستگاه آب هویج گیری، دستگاه آب انار گیری، دستگاه آب لیمو گیری، دستگاه آب هندوانه گیری و...

بهترین مارک آبمیوه گیری صنعتی

  • آبمیوه گیری سیدو

  • آبمیوه گیری جان جان

  • آبمیوه گیری آی تک

  • آبیموه گیری مدیا

آبمیوه گیری سیدو

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی دست دوم

آبمیوه گیری جان جان 

دستگاه آب پرتقال گیری جان جان

آبمیوه گیری آی تک

قیمت آب هویج گیری کوچک

آبمیوه گیری مدیا

قیمت آبمیوه گیری میدیا

قیمت آب میوه گیری صنعتی

عواملی همچون شرکت سازنده(داخلی یا خارجی بودن)،  توانایی آن در بازدهی و فناوری های به کار رفته در قیمت دستگاه آبمیوه گیری صنعتی تاثیر گذارند و موجب نوسان قیمت می شوند.با این حال شما می توانید بهترین و پرفروش ترین مارک آب میوه گیری صنعتی را در مناسب ترین قیمت از صنایع برودتی پرنس سرما خریداری کنید.

 فروش آب میوه گیری صنعتی

صنایع برودتی پرنس سرما با بیش از سال ها سابقه در زمینه تولید انواع مختلفی از دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی توانسته یکی از معتبرترین شرکت ها در این حیطه باشد.از این رو شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در مورد ویژگی ها، خصوصیات و مشخصات فنی دستگاه آبمیوه گیری صنعتی با کارشناسان فروش مجموعه پرنس سرما تماس حاصل بفرمایید.

نحوه خرید محصول و ارسال

تمامی محصولات با بهترین متریال تولید در صنایع برودتی پرنس سرما ساخته شده اند و دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد، شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش مجموعه ی ما تماس بگیرید واز قیمت بهترین مارک آبمیوه گیری کوچک، قیمت بهترین آب هویج گیری صنعتی ، قیمت دستگاه آب هندوانه گیری صنعتی و.... مطلع شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

تمامی محصولات قابلیت ارسال به عراق و سراسر کشور مانند اصفهان، تهران، شیراز و.... را با بهترین باربری های ممکن دارند.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید