X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

قیمت یخچال جگرکی ویترینی | فروش ویژه

09128594636 کارشناس فروش
یخچال جگرکی

یخچال جگرکی

53,000,000 تومان

یخچال جگرکی تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما یکی از مهم ترین تجهیزات و ملزومات هر رستوران، فست فود و آشپزخانه های صنعتی می باشد که در انواع مختلف طراحی و عرضه می گردد.

یخچال جگرکی ویترینی
یخچال جگرکی ویترینی
یخچال جگرکی کوچک
یخچال جگرکی کوچک
یخچال مخصوص جگرکی
یخچال مخصوص جگرکی
یخچال ایستاده جگرکی
یخچال ایستاده جگرکی
قیمت یخچال جگرکی
قیمت یخچال جگرکی
خرید یخچال جگرکی
خرید یخچال جگرکی
  • قیمت یخچال جگرکی چگونه محاسبه می شود؟

    پارامترهای مختلفی اعم از ابعاد و مدل، جنس بدنه، نوع و قدرت کمپرسور و ... تعیین کننده قیمت یخچال های جگرکی هستند. 

  • آیا یخچال جیگرکی دست دوم هم موجود دارید؟

    جهت استعلام موجودی محصولات دست دوم با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • موتور یخچال ویترینی جگرکی از چه نوعی است؟

    کلترون تایلند و امبراکو بزریل

یخچال جگرکی

قیمت یخچال برای جگرکی

 یخچال های ویترینی جگرکی برای مصارف صنعتی چون رستورانها، کبابیها و جگرکی های کوچک و بزرگ جهت نگهداری سیخ کباب، جگر، گوشت، جوجه و حتی انواع نوشیدنی ها و سالاد ها مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی یخچال مکعبی جگرکی و انواع یخچال کبابی دارای عرض بیشتری نسبت به سایر یخچال های صنعتی می باشند از این رو به راحتی می توان سیخ های کباب یا جوجه را در آن جای داد. همچنین دارای سیستم نوفراست یا سیستم بدون برفک و طبقاتی از جنس استیل می باشند که از خشک شدن گوشت نیز جلوگیری می کند.

صنایع برودتی پرنس سرما یخچال جگرکی را در انواع مختلف تک درب، دو درب، سه درب و همچنین به صورت آکواریومی یا مکعبی خدمت شما عزیزان عرضه می کند.

با توجه به ابعاد یخچال جگرکی، قدرت موتور آن نیز تغییر میکند اما در حالت کلی نسب به یخچال لبنیاتی و یخچال سوپرمارکت دارای قدرت موتور بیشتری می باشد. بدنه داخلی و خارجی ویترین جگرکی از نوع استنلس استیل می باشد که امکان شستشو و نظافت طبقات را بدون هیچ زنگ زدگی و پوسیدگی فراهم میکند.

این یخچال مغازه جگرکی همچنین قابلیت نصب اسم و یا لوگوی فروشگاه را روی بدنه و یا تاج آن به صورت CNC دارا می باشند. در این محصول همچنین شیشه هایی از جنس سکوریت به کار برده شده که بسیار مقاوم است.

انواع یخچال جگرکی 

یخچال ویترینی مکعبی جگرکی

قیمت یخچال ویترینی مکعبی جگرکی

یخچال ایستاده بالا تا پایین شیشه جگرکی

قیمت یخچال ایستاده جگرکی

قیمت یخچال جگرکی

یخچال ویترینی جگرکی

موارد و فاکتور های مختلفی از قبیل ابعاد و مدل، جنس بدنه، نوع و قدرت کمپرسور و ... تعیین کننده قیمت یخچال ویترینی جگرکی هستند. قبل از خرید یخچال جگرکی به این نکته توجه داشته باشید که این یخچال معمولا در رستوران ها، فروشگاه های پروتئینی به کار می رود و در نوع طرح و ابعاد با سایر یخچال های صنعتی متفاوت است. 

نحوه خرید یخچال جگرکی و ثبت سفارش

قیمت یخچال جگرکی

تمامی محصولات با بهترین متریال تولید در صنایع برودتی پرنس سرما ساخته شده اند و دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد، شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش مجموعه ی ما تماس بگیرید و لیست قیمت یخچال جگرکی، قیمت یخچال مخصوص جگرکی و کبابی مطلع شوید و سفارش خود را ثبت کنید

این یخچال مخصوص جگرکی و کبابی دارای قابلیت ارسال به عراق و سراسر کشور مانند اصفهان، تهران، شیراز و.... را با بهترین باربری های ممکن می باشد.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)

محصولات مشابه

تماس بگیرید