X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

دستگاه میکسر کیک مدل استار

09128594636 کارشناس فروش
دستگاه میکسر کیک مدل استار

دستگاه میکسر کیک مدل استار

تماس بگیرید

یکی از بهترین مارک های میکسر قنادی، میکسر کیک استار STAR ساخت کشور چین می باشد که جهت مخلوط کردن مواد و خمیگیری در اغلب  فست فود ها و هتل ها و مطبخ ها و آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه میکسر کیک

میکسر قنادی ایرانی

دستگاه میکسرقنادی که نوعی مخلوط کن می باشد به آن میکسر کیک پزی، میکسر کیک  و ... نیز گفته می شود، در قنادی ها، تجهیزات کافی شاپ ها، آشپزخانه های صنعتی و... جهت  تهیه خامه فرم گرفته ، کیک ، زدن سفیده تخم مرغ مورد استفاده قرار میگیرد.یکی از مهم ترین قطعات هر دستگاه میکسر کیک صنعتی، دنده ی آن است.همچنین به دلیل کارایی فراوان و طراحی خاصی که دارند علاوه بر قنادی ها می توان در نانوایی ها و کارگاه های مواد غذایی دیگر نیز استفاده کرد.بنابراین میکسر کیک صنعتی، نوعی دستگاه همزن می باشد که به منظور ترکیب و مخلوط کردن مواد اولیه‌ی کیک و شیرینی و تهیه‌ی خمیر مورد استفاده قرار میگیرد و از آن ها برای تهیه  انواع شیرینی، کیک، کلوچه و بیسکویت و ... کمک گرفت.

ویژگی ها و مشخصات دستگاه میکسر قنادی

قیمت میکسر قنادی کوچک

میکسر های کیک صنعتی صنایع برودتی پرنس سرما، با به کار گیری از بهترین متریال و بالا ترین کیفیت و همچنین مطابق با استاندار های روز ساخته شده اند و بدون هیچ نگرانی می توان انواع مواد اولیه را با هم مخلوط کرد.همچنین قطعات میکسر قنادی قابلیت جدا شدن و شست و شو را دارند.

  • دارای ۴ عدد پایه‌ی پلاستیکی قابل تنظیم در ارتفاع مورد نظر اپراتور

  • قدرت موتور از ۱.۵ تا ۳ اسب بخار

  •  جنس بدنه‌ی استنلس استیل ضد زنگ، ضد خش و قابل شست‌وشو

  •  پاتیل استیل قابل شست‌وشو

  • دور موتور قابل تنظیم

دستگاه میکسر کیک مدل استار

دستگاه میکسر کیک مدل استار

مشخصات فنی میکسر کیک مدل استار

ساخت چین
ابعاد 40*24*38 سانتی متر
ولتاژ 220-240 ولت
توان 0/5 کیلو وات
سرعت 350 وات
ظرفیت مخزن 7 لیتر
سیستم تغذیه برقی

نحوه خرید و ثبت سفارش و ارسال به چه صورت می باشد؟

این میکسر قنادی با بهترین متریال تولید در صنایع برودتی پرنس سرما ساخته شده اند و دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد، شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش مجموعه ی ما تماس بگیرید و لیست قیمت میکسر کیک پزی، قیمت میکسر قنادی مطلع شوید وسفارش خود را ثبت کنید

تمامی محصولات دارای قابلیت ارسال به عراق وسراسر کشور مانند مشهد، تهران، کرج و.... را با معتبرترین باربری های ممکن می باشد.

 

 


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)

محصولات مشابه

تماس بگیرید