X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

یخچال آکواریومی

09128594636 کارشناس فروش
یخچال آکواریومی

یخچال آکواریومی

تماس بگیرید

یکی از انواع یخچال های صنعتی، یخچال قنادی آکواریومی تولید شده توسط صنایع برودتی پرنس سرما می باشد که با نور پردازی LED جهت به نمایش گذاشتن انواع کیک و شیرینی در قنادی ها، شیرینی فروشی ها، آشپزخانه های صنعتی و... مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل ظاهر و طراحی خاصی که دارند باعث زیبا تر شدن دکوراسیون فروشگاه شما خواهند شد.

جنس بدنه یخچال آکواریومی ویترینی از نوع استیل 304 و جنس شیشه آن از نوع سکوریت نشکن می باشد.

یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین یخچال های قنادی و شیرینی فروشی، یخچال آکواریومی قنادی می باشد که از ظاهر و طراحی بسیار مناسبی برخوردار بوده و در دو مدل مکعبی و ایستاده طراحی و تولید می شود. شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز و فضای در دسترس خود، یخچال مورد نظر خود را به صورت سفارشی خریداری کنید. همچنین این یخچال ها در دو مدل با موتور و بدون موتور تولید و عرضه می‌شوند که برای نگه‌داری شیرینی‌های خشک از  مدل بدون موتور و برای نگه‌داری کیک و شیرینی‌های تر از مدل با موتور استفاده می شود. 

یخچال ویترینی آکواریومی از ارتفاع کوتاه‌تری نسبت به یخچال‌های دیگر برخوردار بوده و به دلیل ارتفاع کم یخچال، قفسه‌های داخلی نزدیک به هم هستند. این یخچال ها دارای دمای بالای صفری هستند و گزینه مناسبی برای به نمایش گذاشتن کیک‌ها و شیرینی‌ها محسوب می شوند. 

مشخصات فنی یخچال آکواریومی

عایق تزریق فوم پلی یورتان
شیشه سکوریت نشکن
طول 200سانتیمتر
عرض 175سانتیمتر
ارتفاع 79 سانتیمتر
جنس بدنه تمام استیل نگیر
روشنایی LED
لوگو CNC
قدرت موتور 3/4 اسب بخار
برند موتور secop

سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)

محصولات مشابه

تماس بگیرید