X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

لیست قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی (فروش نو و دست دوم) تحویل فوری

09128594636 کارشناس فروش
بار سفت کن بستنی

بار سفت کن بستنی

تماس بگیرید

بار سفت کن بستنی صنعتی برای تولید انواع دسر و بستنی به کار می رود و از  تجهیزات بستنی فروشی است. این دستگاه دارای بهترین قدرت کمپرسور و جنس بدنه آن نیز از استیل نگیر است.

  • قیمت بار سفت کن بستنی چقدر است؟

    همانطور که می دانید بار سفت کن های بستنی در برند ها و مدل های مختلفی به فروش می رسند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

  • بار سفت کن بستنی چیست؟

     این دستگاه برای تولید بستنی در مقادیر کم و زیاد به کار می رود. 

  • بهترین مارک بار سفت کن بستنی کدام است؟

    در حال حاضر برند های نیکنام، شمس، البرز سرمایش، کارپیجیانی، کاتابریکا و ... از بهترین بار سفت کن های بستنی موجود در بازار هستند.

  • ظرفیت تولید دستگاه بار سفت کن چقدر است؟

    ظرفیت تولید بستنی در مدل های مختلف متفاوت است برای مثال بار سفت کن شمس 40 تا 60 کیلو در ساعت و نیکنام 35 تا 60 کیلو در ساعت

دستگاه بارسفت کن یکی از تجهیزات مهم و اصلی در تولید بستنی و یکی از مدل های بستنی ساز است برای تولید بستنی در مقادیر کم و زیاد در محیط های کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها و قنادی ها به کار می رود. شما می توانید ابتدا مایه بستنی و مواد اولیه را در داخل مخزن ریخته و سپس با ایجاد دمای مناسب بستنی، بستنی مورد نیاز خود را درست کنید.

بار سفت کن بستنی چیست؟

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین خوراکی ها در تمامی فصل ها به خصوص در فصل های گرم سال، بستنی می باشد که بسیار نیز پرفروش و پر درآمد است. به دلیل تنوع در انواع بستنی هر نوع آن دستگاه خاص خود را برای تولید شدن نیاز دارد. از این رو وظیفه اصلی دستگاه بار سفت کن بستنی تولید انواع بستنی در طعم های مختلف است. دستگاه بار سفت کن صنعتی یکی از تجهیزات مهم و ضروری بستنی فروشی ها و کافی شاپ ها محسوب می شود و همچنین قابلیت تولید انواع بستنی ها از جمله بستنی سنتی، بستنی میوه ای و بستنی شکلاتی را داراست.

انواع بار سفت کن بستنی تولید شده در این مجموعه از جمله دستگاه های مجهز و پیشرفته ای می باشند که مطابق با استاندارد ها و تکنولوژی روز طراحی و تولید شده اند و در طراحی آن ها بهترین و با کیفیت ترین قطعات به کار رفته اند. این محصول همچنین یک موتور بسیار قوی و لوله کشی مجهزی برای انتقال سرما از موتور به دور بدنه و مخزن می باشد.

صنایع برودتی پرنس سرما  تولید کننده بهترین دستگاه های بستنی ساز و همچنین تاپینگ بستنی و ... می باشد که محصولات خود را در ظرفیت های مختلفی ارائه می کند که این محصولات می توانند مقدار زیادی بستنی را در مدت زمان مشخصی در بالاترین سرعت تولید کنند.

انواع بار سفت کن بستنی

  1. بار سفت کن شمس مدل رویال تک فاز

  2. بار سفت کن شمس مدل رویال سه فاز

  3. دستگاه بستنی ساز بار سفت کن نیکا

  4. دستگاه بستنی ساز بار سفت کن البرز

طرز تهیه بستنی با بار سفت کن

 دستگاه بار سفت کن صنعتی دارای برد الکترونیکی است که به وسیله آن می توان دمای محیط، دمای بستنی و خطاهای دستگاه را مشاهده نمود و به کمک آن با حالت هایی که به صورت پیش فرض توسط سازندگان بار سفت کن ها، برنامه ریزی شده است به تولید بستنی پرداخت. به کمک برد الکتریکی این دستگاه، می توانید سرعت تخلیه بستنی را نیز کنترل نمایید.

مزایای بار سفت کن پرنس سرما

  • دارنده موتوری بسیار قوی

  • استفاده از بهترین و با کیفیت برین قطعات با توجه به استانداردهای جهانی

  • دارای ساختاری بسیار ویژه و خاص

  • ساخت بدنه از جنس استیل

  • قابلیت ساخت بستنی به صورت کاملا نرم و با کیفیت

  • دارای شیر تخلیه از جنس استیل برای تخلیه ی بستنی

دستگاه بار سفت کن شمس مدل رویال تک فاز

قیمت انواع بار سفت کن بستنی

دستگاه بار سفت کن شمس مدل سوپر رویال سه فاز

بهترین بار سفت کن بستنی

دستگاه بار سفت کن نیکا

بار سفت کن بستنی سنتی

دستگاه بار سفت کن البرز

فروش دستگاه بار سفت کن بستنی

بار سفت کن کارپیجیانی

بار سفت کن کارپیجیانی

 

بار سفت کن بستنی کاتابریکا CATTABRIGA MULTI FREEZEPRO

بار سفت کن بستنی کاتابریکا CATTABRIGA MULTI FREEZEPRO

نحوه خرید دستگاه بار سفت کن بستنی و ارسال

تمامی محصولات با بهترین متریال تولید در صنایع برودتی پرنس سرما ساخته شده اند و دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد، شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش مجموعه ی ما تماس بگیرید و لیست قیمت دستگاه بار سفت کن بستنی سنتی، قیمت انواع بار سفت کن بستنی، قیمت بار سفت کن بستنی البرز، قیمت بار سفت کن بستنی شمس و.... مطلع شوید و سفارش خود را ثبت کنید.

این بار سفت کن ها دارای قابلیت ارسال به عراق و سراسر کشور مانند اصفهان، تهران، شیراز و.... را با بهترین باربری های ممکن دارد.


سوالی دارید؟ بپرسید...

Loading...
(اختیاری)
  • لقمان
    با عرض سلام خسته نباشی بار سفت کن البرز۱۴لیتر قیمت نودسته دو شماره تماس09159471431
    • مدیر سایت

      با سلام.با کارشناس فروش مربوطه تماس بگیرید.شماره تماس:09128594636

محصولات مشابه

تماس بگیرید