X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

انواع تجهیزات لبنیاتی کدام است؟

09128594636 کارشناس فروش
انواع تجهیزات لبنیاتی

صنایع برودتی پرنس سرما یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین تولید کننده ها در زمنیه انواع تجهیزات لبنیاتی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می باشد.با ما در این مقاله همراه باشید تا با انواع تجهیزات لبنیاتی مورد نیاز برای مغازه ها و کارگاه های لبنیاتی و کاربرد ها و ویژگی های هر کدام آشنا شوید.

پرنس سرما
پرنس سرما

برای راه اندازی هر مغازه یا کارگاه لبنیاتی نیاز به شناخت هر کدام از این دستگاه ها و کاربرد های آن ها دارید.همانطور که می دانید یکی از مهم ترین فرآورده های لبنیاتی شیر است که ارزش غذایی بالایی در رژیم غذایی افراد داشته و اگر به درستی نگهداری نشود به سرعت نسبت به شرایط محیطی واکنش نشان داده و در نتیجه تحت تاثیر انواع میکروب ها و آلودگی ها قرار می گیرد و فاسد می شود.از این رو خرید بروز ترین تجهیزات لبنیاتی از جمله شیرسردکن، دوغ سردکن، پاتیل پخت شیر(دستگاه های مخصوص پخت شیر)، کره گیر(دستگاه های تولید کره ، ماست ، دوغ ، خامه) و ... برای کارخانه ها و کارگاه ها و همچنین فروشگاه‌های لبنیاتی، دامداری ها و ... ضروری است.

ما در این مقاله قصد داریم که انواع تجهیزات لبنیاتی را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع تجهیزات لبنیاتی

  • شیر سرد کن

قیمت شیر سرد کن صنعتی

یخچال شیر سرد کن که به آن مخزن نگهداری شیر نیز گفته می شود، یکی از ضروری ترین تجهیزات لبنیاتی می باشد که به منظور خنک نگه داشتن، خنک کردن شیر و جلوگیری از فاسد شدن آن در  دامداری ها گاوداری، لبنیاتی ها و مراکز پخش شیر و ... مورد استفاده قرار می گیرد.زیرا همانطور  که می دانید شیر خام از حساسیت بالایی برخوردار بوده و در صورت نگهداری نادرست انواع باکتری ومیکروب در آن رشد می کنند از این رو باید به سرعت دمای آن پایین آورده شود.به همین دلیل شیر های دوشیده شده از دام های مختلف را در یک مخزن به نام شیر سرد کن صنعتی نگهداری می کنند که درون این دستگاه یک همزن تعبیه شده که با چرخش مداوم شیر از خراب و فاسد شدن آن جلوگیری می کند.این دستگاه های شیر در انواع مختلف از قبیل شیر سرد کن دامداری، شیر سرد کن لبنیاتی و شیر سرد کن پلیت در گنجایش های 50 لیتری تا 2000 لیتری قابل طراحی و تولید هستند.بدنه و مخزن این یخچال های شیر از نوع استیل ساخته شده از این رو شما هیچ نگرانی از تغییر در طعم و کیفیت شیر نخواهد داشت.

  • پاتیل شیر

قیمت شیر جوش صنعتی

پاتیل پخت شیر که به آن شیر جوش صنعتی یا دستگاه پخت شیر نیز گفته می شود به منظور گرم کردن و جوشاندن شیر مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه ابتدا شیر خام را به نقطه جوش رسانده و با حرارت دهی آن، باکتری ها و میکروب های آن را از بین می برد.در دستگاه شیر جوش یک همزن تعبیه شده که روند پخت شیر را سریع تری انجام می دهد.از پاتیل شیر جوش در مراکز صنعتی و نیمه صنعتی، کارخانجات لبنیاتی، فروشگاه های لبنی، دامداری ها و گاوداری ها و ... استفاده می شود.دیگ شیر در گنجایش های مختلف 200، 300، 500 لیتری قابل طراحی و تولید است.

  • کره گیر

قیمت کره گیر صنعتی

از این دستگاه معمولا در فروشگاه ها و مغازه های لبنیاتی به منظور تهیه کره مورد استفاده قرار می گیرد.کره گیر از طریق نیروی گریز از مرکز، با هم زدن ماست، باعث شکسته شدن چربی و جدایی چربی از مایع می شود.کره گیر صنعتی با توجه به نیزا مشتری در گنجایش های مختلفی طراحی و تولید می شود.بدنه ی این کره گیر ها از جنس استنلس استیل ساخته شده که تمامی اصول و استاندارد های بهداشتی در آن رعایت شده و ضد زنگ و پوسیدگی است.

  • یخچال لبنیاتی

قیمت یخچال ماست بندی

یخچال لبنیاتی که به آن یخچال ماست بندی نیز گفته می شود یکی دیگر از انواع یخچال صنعتی می باشد که به منظور نگهداری، شیر، ماست، پنیر، کره، زیتون و ترشیجات و ... در مغازه ها و فروشگاه های لبنیاتی، سوپرمارکت ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.یخچال ایستاده لبنیاتی دارای نمای ویترینی بوده و در طراحی آن از شیشه های سکوریت نشکن استفاده شده که از نوع دوجداره است و در برابر ضربه های احتمالی از مقاومت بالایی برخوردار است.یخچال ویترینی لبنیاتی با توجه به نیاز مشتری در ابعاد مختلف و در انواع (یخچال ایستاده تک درب، یخچال ایستاده دو درب، یخچال ایستاده سه درب، یخچال ایستاده چهار درب) طراحی و تولید می شود.

خرید و قیمت تجهیزات لبنیات

شما عزیزان می توانید تمامی تجهیزات لبنیاتی ذکر شده را هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری از صنایع برودتی پرنس سرما با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب همچنین به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید.برای این کار کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و قیمت محصولات را استعلام بگیرید.شایان ذکر است به دلیل نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت دقیقی ذکر کرد.

کارشناس فروش 09128594636



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید