X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

سردخانه لبنیات

09128594636 کارشناس فروش
سردخانه لبنیات

صنایع برودتی پرنس سرما تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای خاص شرکتهای صنایع لبنی انجام دهد.انواع سردخانه های مخصوص لبنیات ما قادر به ذخیره و نگهداری مقدار زیادی از محصولات شما در دمای مطلوب می باشد.

پرنس سرما
پرنس سرما

سردخانه لبنیات

سردخانه لبنیات یکی از انواع سردخانه صنعتی می باشد که جهت نگهداری انواع محصولات لبنی مخصوصا شیر که  پایه ی اصلی تمامی محصولات لبنیاتی محسوب می شود. محصولات لبنی و به ویژه شیر تازه، یک محصول فوق العاده مورد توجه در رستوران ها و سوپرمارکت ها است.

یافتن  سردخانه مناسب برای محصولات لبنی مانند شیر در صورتی که بخواهید از پس تولید بیش از حد برآیید ، مهم است. همانطور که میدانید، شیر در خارج از دمای هوا به راحتی خراب می شود، بنابراین یافتن راه حلی که این مشکل را متوقف کند ضروری است.

با وجود روند پاستوریزاسیون، سالم و تمیز نگه داشتن شیر برای مصرف کنندگان سخت است و حالت مغذی و مایع آن به این معنی است که باکتری ها به سرعت باورنکردنی تکثیر می شوند. توسعه باکتری ها می تواند عواقب خفیف تا شدیدی داشته باشد ، از تغییر طعم و مزه تا بیماری مصرف کننده. محافظت از یکپارچگی شیر مهم است و باید برای کشاورزان ، توزیع کنندگان و ارائه دهندگان محلی در اولویت باشد. سردخانه برای لبنیات تنها یکی از راه هایی است که می توانید و باید از شیر در برابر خطرات تکثیر باکتری محافظت کنید.

نیاز به  سردخانه صنایع لبنی در بسیاری از موارد بسیار بیشتر از سایر صنایع ضروری است. طول عمر کوتاه لبنیات مانند شیر در معرض درجه حرارت حتی ملایم ، در دسترس بودن محلول های نگهداری سرد در لبنیات از جمله افزایش عمر در ذخیره سازی و حمل و نقل محصولات را بسیار مفید می کند.

دمای نگهداری لبنیات در سردخانه

ویژگی های سردخانه لبنیات

دمای ثابت و قابل تنظیم در تمام واحدهای ذخیره سازی، سرما برای نگه داشتن محصول در سطح مطلوب و همچنین محافظت از محصولات در برابر باکتری های مضر که ممکن است بر کیفیت آن تاثیر بگذارد ، تا بتواند محصول شما را با دوام نگه دارد.

فضای داخلی از جنس استنلس استیل و آلومینیوم برای حفظ پاکیزگی در داخل محل نگهداری سرما برای هرگونه نشت یا شکستگی احتمالی مناسب است.

اندازه و ابعاد متنوع محصولات ما آنها را برای انواع مختلف شرکت ها از مزارع کوچک و مشاغل مختلف تا لبنیات بزرگ و شیرینی سازی ایده آل می کند.

سردخانه لبنیات

انواع روش های نگهداری لبنیات در سردخانه

  1. نگهداری لبنیات به صورت سرد بالاتر از صفر درجه سانتیگراد

  2. نگهداری لبنیات به صورت یخ زده زیر صفر درجه سانتیگراد

 انواع مدل های این سردخانه ها از چند بخش اصلی 

  • اتاقک با دیواره های سردخانه 

  • سیستم برودتی سردخانه 

  • درب های سردخانه 

  • سیستم کنترل کننده سردخانه تشکیل میشوند

تجهیزات سردخانه لبنیات

مشخصات سردخانه لبنیات

نوع سردخانه بالای صفر
نوع وضخامت بدنه ساندویچ پنل نبوغ سرمایش 8 سانتی متری
نوع و ابعاد درب 100در200 سانتیمتر
نوع و توان کمپرسور برودتی کلترون تایلند 2.2 اسب
نوع و برند گاز مبرد فریون R22 - ایسکون - دی وای - کالتون
نوع و توان اواپراتور آرشه کار _تکفاز 2 اسب تک فن 45
نوع و توان کندانسور حرارتی آرشه کار _تکفاز 2 اسب تک فن 50
نوع و میزان برق مصرفی تکفاز 11 آمپر
برند و ابعاد تابلو برق هیوندای کره 30×40
برند خط مایع دانفوس آلمان و کاستل ایتالیا
دمای ثابت سردخانه 2+
قطعات و لوازم استاندارد سردخانه ها چراغ روشنایی ، ترمومتر ، ترموستات ، کابل کشی ها
مدت زمان تحویل کالا 14 روز کار

نگهداری لبنیات در سردخانه 

نگهداری در یخچال و محافظت با کیفیت از شیر و لبنیات برای جلوگیری از رشد باکتریها و تغییرات منفی احتمالی در حین فرآوری ضروری است.خطر خراب شدن شیر و فرآورده های لبنی کمتر از سایر محصولات غذایی است.میکروارگانیسم های موجود در محصولات لبنی باعث خراب شدن محصول زیر درجه خاصی می شوند. بنابراین ، برای اینکه شیر و فرآورده های لبنی سالمتر و ماندگارتر باشند ، باید آنها را در اتاق های شیر سرد نگهداری کنید. اتاقهای سردخانه شیر کیفیت بالای شیر را تضمین می کند.

قیمت سردخانه لبنیات

قیمت سردخانه لبنیات

قیمت این سردخانه بستگی به مواردی مانند نوع  برند کمپرسور سردخانه،ابعاد سردخانه،اپراتور و کندانسور سردخانه،موقعیت جغرافیایی سردخانه و درب و عایق سردخانه دارد. لذا برای دریافت مشاوره و برآورد هزینه ساخت سردخانه لبنیات با بخش فروش مجموعه پرنس سرما تماس حاصل فرمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید