X
فرم درخواست
Loading...

در صورت نیاز به مشاوره میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

شرایط سردخانه مخصوص خرما + دمای نگهداری

09128594636 کارشناس فروش
سردخانه خرما

خرما نوعی میوه خشک است که فواید زیادی برای سلامتی دارد.خرما در صورتی که بتواند رطوبت خود را حفظ کند می تواند بهترین طعم را داشته باشد بنابر این نگهداری و ذخیره سازی آن بسیار حیاتی است.

پرنس سرما
پرنس سرما

شرایط سردخانه خرما

قیمت سردخانه برای خرما

با استفاده از سردخانه خرما و دانستن چگونه نگهداری از آن می توان انواع خرما را برای مدت طولانی در شرایط مناسب نگهداری ، تازه و سالم ذخیره کرد. خرما وقتی رطوبت مناسب خود را حفظ کند میتواند بهترین طعم را داشته باشد، بنابراین ذخیره مناسب آن بسیار حیاتی است. اگر قصد دارید خرما را ظرف یک هفته بخورید ، آن را در ظرفی که هوا نباشد در انبار نگهداری کنید. برای نگهداری خرما تا یک سال نیز میتوانید از یخچال استفاده كنید. اگر خرما را به صورت عمده خریداری کرده اید، یا اگر قصد دارید بعداً از آن استفاده کنید، آن را در فریزر ذخیره کنید.

خرما را می توانید تا 3 سال یا بیشتر در فریزر نگه دارید. میوه های خشک مانند خرما در صورت مهر و موم شدن صحیح، می توانند سالها در فریزر دوام بیاورند. اگر بعد از بیرون آوردن خرما ازسردخانه، تغییر رنگ، از بین رفتن طعم یا بوی بد پیدا کردید، دیگر منقضی شده است.

با این حال، جدا از حفظ خرما برای مدت زمان طولانی، دلیل مهم دیگری نیز وجود دارد که باید آنها را در سردخانه نگه دارید. ذخیره خرما در سردخانه به حفظ عطر و طعم کمک می کند. نگه داشتن آنها در دمای سرد نه تنها باعث تأثیر بر بافت نمی شود بلکه طعم خرما را برای مدت طولانی خوشمزه نگه می دارد.

ساخت سردخانه خرما
شرایط نگهداری خرما درانبار

ممکن است قبلاً بارها با این مشکل روبرو شده باشید و نمی دانید چگونه می توانید خرمای خریداری شده را به درستی ذخیره کنید تا تازه بمانند و خاصیت خود را از دست ندهد!اکنون ما برای تازه نگه داشتن خرما روش های درست نگه داشتن خرما را مرور می کنیم.
خرما خشک یا تازه باشد، لازم است آنها را در یخچال نگه دارید.
خرما خشک به دلیل داشتن قند طبیعی و خاصیت پر کنندگی، میان وعده غذایی مورد علاقه بسیاری است. در حالی که می توانید خرما تازه را نیز خریداری کنید، ماندگاری خرما خشک بیشتر است، همه کاره تر است و ذخیره آن راحت تر است.
روش نگهداری خرما خشک به مدت زمانی که می خواهید آن را نگه دارید بستگی دارد. شما می توانید خرما خشک شده را در انبار سردخانه تا 6 ماه ، در یخچال تا 12 ماه و در فریزر تا 3 سال ذخیره کنید.

از آنجا که خرمای تازه  آبدارتر از خرمای خشک است، خیلی زود خراب می شود. بنابراین، اگر قصد ندارید ظرف یک ماه آنها را مصرف کنید، نگهداری خرمای تازه در یخچال ضروری است. اگر می خواهید ماندگاری را از 6 ماه به 1 سال برسانید ، خرمای تازه نیز مانند خرمای خشک باید در سردخانه نگهداری شود.

طرح سردخانه خرما

دلایل اصلی نیاز به سردخانه خرما

1 . جلوگیری از فشار محصول

2 . تقاضای دائمی برای محصول فصلی

3 . جلوگیری از افت رطوبت محصول

4 . استانداردهای سختگیرانه برای صادرات

کنترل دمای نگهداری خرما

به دلیل حساس بودن خرما نسبت به تغییرات دمایی باید نوسانات دما را تحت کنترل قرار داد تا آسیبی به محصول وارد نشود.رنج دمایی مناسب برای نگهداری در سردخانه دمای منفی پنج تا مثبت پنج درجه سانتی گراد است.در غیر این صورت با کاهش دما موجب سرمازدگی به‌ پوست خرما می شود و با افزایش آن  باعث گندیدگی خرما می شود.پس رعایت و در دستور کار قرار دادن این شرایط سبب حفظ خرما می شود.

خرید سردخانه خرما

قیمت سردخانه خرما

 صنایع برودتی  پرنس سرما یکی از بهترین و با سابقه ترین مجموعه ها در زمینه ساخت و فروش  انواع سردخانه مخصوص سردخانه خرما میباشد که این محصولات را با متریال و آلیاژ های اصلی میسازد و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش و با قیمت مناسب به تمامی مشتریان عرضه می کند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید